ברוב המקומות בהם אנו חולפים מדי יום, קיימים שלטי חוצות בגדלים שונים. בין אם מדובר בכבישים, צמתים, קירות בתים או בנייני משרדים, שלטים הם כל כך שכיחים עד כדי כך שלעיתים נראה כאילו הם היו תלויים שם מאז ומעולם. אך את כל השלטים תלו אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

תליית שלטים בגובה והתקנת שלטים בסנפלינג זוהי מלאכה אשר מצריכה ידע, ניסיון וכוח אדם מקצועי כיוון שמדובר במשימה מאתגרת. מעבר לעובדה שמדובר בעבודה עם שלטים גדולי-ממדים ומסורבלים, העבודה מצריכה עדינות ודיוק רב על מנת להבטיח תוצר מוגמר מושלם לפי חזונו של הלקוח. כמו כן, יש לנקוט בזהירות מרבית כך שהעבודה לא תהווה סכנה לציבור ולעוברי האורח.

אד הוק – תמיד מכוונים גבוה

אד-הוק בע”מ זו אחת החברות הוותיקות והגדולות במשק בתחום עבודות גובה. החברה הינה קבלן רשום עם ניסיון של למעלה מעשרים שנה, במהלכן פיתחה מומחיות רבה במתן שירות ופתרונות למגוון צרכים בתחום של עבודות גובה, לרבות תליית שלטים והתקנת קונסטרוקציות מורכבות.

אנו עובדים עם אנשי סנפלינג מקצועיים ומנוסים בעלי תעודות, רישיונות וביטוחים הדרושים לצורך ביצוע העבודה וכן עם ציוד סנפלינג מתקדם שעומד בכל התקנים הנדרשים. בין היתר אנו נעזרים במנופים, בפיגומים תלויים ובמות הרמה, על מנת שנוכל להגיע לכל פינה ונקודה שבה צריך לספק מענה מקצועי. בין אם מדובר בבניינים גבוהים עם חיפוי אבן, חיפוי בטון, חיפוי אלומיניום, גשרים, קניונים, פיגומי טייחים ועוד, אנו מגיעים לכל מקום כדי לתלות ולהתקין את השלטים שלכם, כך שאף אחד לא יוכל להתעלם מהם.

מדוע לבחור בנו?

עמידה בכל אתגר

הניסיון הרב בעבודות גובה מאפשר לנו להגיע לכל מקום, כך שנוכל לתלות את פתרונות השילוט שלכם ללא בעיה, על סוגים שונים של משטחים ובעזרת ציוד סנפלינג מתקדם. צוות החברה יעמוד בכל התחייבות ויבצע את המוטל עליו בצורה הטובה ביותר ולשביעות רצונכם המרבית.

בטיחות מקסימלית

עבודות גובה צריכות להתבצע בצורה כמה שיותר בטיחותית כדי למנוע כל סיכון אפשרי. כל העובדים שלנו בעלי הכשרות ורישיונות מתאימים לביצוע עבודות גובה, החברה עובדת עם הביטוחים הנדרשים על פי חוק ובהתאם לכל כללי הבטיחות. בנוסף כל הציוד המתקדם שנעשה בו שימוש עומד בכל התקנים.

שירות מקצועי

חברת אד הוק בעלת ניסיון רב בעבודות גובה ומספקת שירותים בתחום כבר שנים רבות. לאורך שנות פעילותה החברה צברה רשימה של לקוחות מרוצים, אשר נהנים משירותיה המקצועיים, ניסיונה הרב בתחום ומביצוע עבודות בסטנדרט גבוה של איכות.

אילו שירותים התקנת ותליית שלטים אנו מציעים?

אד הוק מספקת לכם מעטפת שירותים בתחום התקנת ותליית שלטים בגובה, ביניהם:

  • התקנת שלטים וקונסטרוקציות מורכבות – עבור גופים עסקיים ופרטיים, בכל הגדלים, לפי בקשת הלקוח, בליווי מהנדס, לפי חוק.
  • התקנת שמשוניות יריעת PVC בד חזק ועמיד בעל כושר ספיגת נוזלים רב, אשר מהווה פתרון יעיל לסגירות שטחים בחורף כגון, שטחי חוץ במסעדות.
  • התקנת שלטי קנבס – בד איכותי לעומת בדים אחרים שניתן להדפיס עליו דוגמאות, ציורים ותמונות באופן שלא יפגע באיכותו. זהו בד נפוץ מאוד ובשנים האחרונות הולך וגובר השימוש בו לצורך פרסום ושיווק.
  • התקנת שלטי פנפלקס – שילוט מואר באמצעות תאורת לד (שלט מתוח על ארגז תאורה) אשר מושך את העין ומהווה פתרון פרסומי בולט עבור העסק שלכם.
  • הדבקת מדבקות על מבנים בצורה מדויקת.

השלטים המותקנים משמשים לצורך פרסומות, הכוונה, אירועים, הסוואה בעת שיפוצים והכל לפי דרישת הלקוח.

כמו כן, אנו מתקינים רשתות למניעת פליטות אבק ו/או להגנה מאש שמהוות פתרון נוח בזמן שיפוצים ומשמשות למזעור הנזקים הסביבתיים ואי הנוחות העלולה להיגרם בתקופה זו.

נשמח לייעץ ולענות על כל שאלה שיש לכם

פיתוח שילוט מסחרי לעסקים וחברות זו משימה מורכבת. ישנם מספר אלמנטים עיצוביים שצריך לקחת בחשבון, ולאחר מכן גם לשלב אותם יחד כדי ליצור פתרון שילוט מדהים שכמעט ואי אפשר לפספס, תוך התאמה מלאה לאופי המותג. כמובן שאחד האלמנטים הקריטיים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא גובה השילוט והתקנתו על המבנה בצורה כמה שיותר בטוחה.

כאן אנו נכנסים לתמונה ומעמידים לרשותכם צוות מיומן בהתקנת ותליית שלטים בגובה שמוסמך להשתמש בציוד גובה מקצועי ועובד בהתאם לכל התקנים והוראות הבטיחות שמבטיחים התקנה בטוחה ושלטים שילכדו את תשומת הלב, גם ממרחק.

לפרטים נוספים או קבלת הצעת מחיר על התקנת ותליית שלטים בגובה צרו אתנו קשר עוד היום!