שיפוץ בניין חיצוני עשוי להיחשב לתהליך מעט מאיים שכולל המון הוצאות כספיות, כרוך בבירוקרטיה ועלול להימשך לאורך זמן רב. אולם כיום, עם שיטות עבודה יעילות וטכנולוגיות מתקדמות, התהליך של שיפוץ בניינים ישנים אינו חייב להתנהל כך. אפשר בהחלט לשפץ את הבניין בצורה מסודרת, עם מינימום פגיעה באיכות חייהם של הדיירים וסביבת המחייה שלהם, ולהגיע לתוצאה שלא רק תשביע את רצונם של הדיירים, אלא גם תשפר את איכות החיים ותעלה את ערך הנכסים במידה רבה.

כל הסיבות להשקיע בשיפוץ בניין

בין אם מדובר בשיפוץ חזית בניין ובין אם בשיפוץ מעטפת בניין, כל פעולה שכזאת תזכה אתכם בהמון יתרונות, מלבד היתרונות הקוסמטיים והמובנים מאליהם הקשורים לאסתטיקה ולנראות. בין היתרונות הבולטים:

  • העלאת ערך הנכס – על פי ההערכות הקיימות שיפוץ מעטפת הבניין מעלה את ערך הנכס ב- 7% עד 20%, בנוסף למשתנים נוספים שתורמים לכך.
  • חיסכון בהוצאות אנרגיה – במהלך השיפוץ והחידוש מתבצעות עבודות איטום ובידוד של המבנה בכלל ושל הדירות בו בפרט, מה שמקטין את הוצאות האנרגיה במידה משמעותית.
  • שיפור התחזוקה השוטפת – שיפוץ בניינים ישנים מוביל לחידוש המבנה, על התשתיות והמערכות השונות שבו. כתוצאה מכך פעולות התחזוקה השוטפות יהיו פשוטות יותר לביצוע ויישום. במקרים מסוימים הן אפילו יתמעטו כתוצאה מכך.

חוק שיפוץ בניין משותף

שיפוץ בניינים ישנים זהו נושא מורכב, לכן לא מספיק לשכור קבלן שיפוץ בניינים ולצאת לדרך. חשוב שהתהליך יהיה כמה שיותר מסודר, קל וחומר, יעמוד בדרישות החוק. על פי חוק שיפוץ בניין משותף יש כמה דברים שחשוב לבצע לפני שמתחילים בעבודת השיפוץ בפועל, ביניהם:

  • יש להשיג את הסכמת הדיירים לשיפוץ – שיפוץ בניין חיצוני ישפיע על כל דיירי הבניין, לכן אם רוצים לעשות זאת, יש לכנס אסיפת דיירים על מנת להגיע להחלטה כוללת. מבחינת החוק, יש להגיע להסכמה של 50% מהדיירים כדי להתחיל להניע את השיפוץ.
  • יש להשיג היתרי בנייה – כדי לבצע עבודות בנייה צריך לקבל היתרים מהרשויות, הדבר אינו יוצא דופן גם במקרה של שיפוץ חזית בניין. את הבקשה להיתר מגישים לוועדה המקומית בצירוף תכנית אדריכלית. יש לקחת בחשבון, שהוועדה המקומית עשויה לדרוש גם מסמכים נוספים בהתאם לסוג והיקף השיפוץ.

ראוי לציין, כי במידה והבניין נמצא במצב רעוע ונחשב למסוכן לציבור, הרשות המקומית יכולה לחייב את הדיירים לשפץ.

היתרונות שלנו

עמידה בהסכם ובתנאים

אד הוק מקפידה לסגור ולסכם את מחיר העבודה ללקוח מראש לאחר בדיקה מקיפה וקפדנית כך ש"אין הפתעות" ללקוח. ביצוע השיפוץ כפי שנקבע מראש יהיה מה שהלקוח רואה בסיום העבודה

נקיון ובטיחות

שיפוץ אינו אתר בניה. באד הוק אנו שומרים ומקפידים על רווחת הדיירים לאורך כל העבודה וכמובן לאחריה.

טיפול מלא בכל הליקויים

אד הוק בודקת ונותנת פיתרון לכלל הליקויים שנמצאים בבניין, לוקחת על עצמה אחריות לטיפול ב ה כ ל

הוספת מרפסות שמש במהלך השיפוץ

כיום ועדי בתים רבים בוחרים לנצל את שיפוץ הבניין כדי להעלות את ערך הדירות, ולכן מעוניינים להוסיף מרפסות שמש. התהליך של הוספת מרפסות שמש לבניין מאוד נפוץ ורשויות רבות מעודדות אותו ולכן לא מערימות קשיים. מרפסות שמש, מוסיפות שטח חיצוני נוסף לכל דירה, והן משפרות את אורח החיים של הדיירים בבניין במידה רבה. אם עד היום לא יכלו ליהנות מהנוף המרהיב שיש להם בחוץ, לאחר התקנת מרפסת שמש, חייהם לגמרי ישתנו, הם יוכלו ליהנות מזמן איכות בחוץ, ולהעלות את ערך הנכס שלהם במקביל, כך שזו השקעה משתלמת. חברה שמתמחה בשיפוץ בניין בכלל ובהוספת מרפסות שמש בפרט, תוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך, החל מהשגת האישורים הנדרשים ועד להתקנת המרפסת בפועל.

איך לבחור קבלן שיפוץ בניינים?

יש כמה וכמה פרמטרים שיעזרו להגיע לבחירה הנכונה ביותר של קבלן שיפוץ בניינים, ביניהם: ניסיון, מקצועיות, התמחות, שיטת עבודה, המלצות, מחירים והתרשמות מעבודות דומות קודמות. לאחר שמצאתם קבלן שעונה על כל הדרישות שלכם ויכול לספק לכם את הפתרונות שאתם מחפשים, הקפידו לחתום אתו על חוזה מפורט שמתייחס לכל הנושאים החשובים בתחומי איכות העבודה, העסקת עובדים, עמידה בלוחות זמנים, פירוט על מחירים ועלויות, ביטוח, פירוט העבודה, מועדי תשלום ועוד.

חברת אד הוק, מובילה בתחום שיפוץ בניין חיצוני

הקדמה הביאה להתפתחות בשיטות העבודה, בכלים ובחומרים המשמשים לשיפוץ בניינים ישנים, כך שהחברה שאתם בוחרים יכולה להבטיח לכם תוצאה איכותית לזמן רב. באד הוק אנו משתמשים בציוד סנפלינג מתקדם וחדיש כמו מנופים עצמאיים, במות הרמה ופיגומים תלויים, מה שמאפשר לנו לעבוד בגובה ללא הצורך בהקמת פיגומים. שיטת העבודה שלנו מקצרת את זמן העבודה במידה רבה ומוזילה עבורכם את עלויות השיפוץ, כל זאת כמעט ללא פגיעה באיכות החיים שלכם או בסביבת המבנה.

למה לבחור בנו?

לחברת אד הוק יש ניסיון עשיר בשיפוץ בניינים ישנים, כאשר תהליך השיפוץ מתבצע במקצועיות ובכפוף לכל התקנים המחמירים. הביטוח שלנו הוא הטוב ביותר שישנו בשוק, וכל העובדים בעלי תעודת עובד גובה לאחר שעברו הכשרה מקצועית. בנוסף, צוות העובדים שלנו נבחר בקפידה כדי לספק לכם את המענה המקצועי, האדיב והמתחשב ביותר לכל אורך הדרך. אנו משתמשים בציוד מקצועי ומתקדם והכל – כדי לספק לכם שירות מהיר, יעיל, מקצועי ומתקדם, להוזיל עלויות ולהימנע מלפגוע באיכות חייכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על שיפוץ חזית בניין? בשביל זה אנו כאן עם מגוון פתרונות עבורכם. צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את הפתרון הטוב והמקצועי ביותר.