במרוצת השנים, השתמשו עובדי הבניין בסוגים שונים של פיגומים, אשר היו עשויים מחומרים שונים, גבהים שונים, בעלי יכולות נשיאה כאלה ואחרות – והכל על מנת להצליח לבצע עבודות בגובה רב יותר ובנוחות. בשנים האחרונות מאפשרת הטכנולוגיה לייצר מתקנים שימושיים יותר, נוחים יותר ובעיקר בטיחותיים יותר.

חברת אד הוק, בעבודה שוטפת מול מהנדסים ומנהלי עבודה מקצועיים, מתמחה מזה שנים רבות בעבודה באמצעות פיגומים ובמות הרמה. כמובן שעבודה בגובה, בשימוש בבמות הרמה ופיגומים, דורשת מקצועיות ושליטה בטכנולוגיות שונות. זו הסיבה שחברתנו מספקת גם צוות עובדים אשר עבר הדרכה מקצועית.

בנוסף, שירותי החברה כוללים עבודה והנעה של הפיגומים מאתר אחד למשנהו ועבודה מקצועית בשיתוף עם ספקי במות הרמה מסוגים שונים.

מה צריך לקחת בחשבון כשעובדים עם פיגומים ובמות הרמה?

פיגומים הם מבנים זמניים שצוותי בנייה משתמשים בהם בעת עבודה בגובה. מבנים זמנים אלו הופכים את סביבת העבודה לבטוחה יותר, מכיוון שמספקים לעובדים פלטפורמה יציבה לעבודה. במות הרמה אלו משטחים רב תפקודיים ממונעים המשמשים להרמת אנשים, ציוד וחומרי בניה לגובה, בצורה אנכית.

כאשר עובדים עם פיגומים ובמות הרמה יש לקחת בחשבון את המשתנים הבאים:

  • בטיחות – עבודות גובה כרוכות בסיכונים שונים. פיגומים ובמות הרמה מספקים לעובדים תחושת ביטחון גבוהה יותר במהלך העבודה ולכן עליהם להיות כמה שיותר בטוחים לשימוש.
  • שימוש נוח – פיגומים ובמות הרמה הופכים את העבודה לקלה יותר ועליהם להציע לעובדים נוחות. לכן נדרשת התאמה לצרכי הבניה והפרויקט, הרכבה ופירוק פשוטים, יכולת שינוע מאתר לאתר ועוד.
  • התאמה לצרכי הפרויקט – ניתן ליצור פיגומים בהתאם לכל דרישת גובה, כמו כן ישנם סוגים שונים של במות הרמה שיכולות לעמוד בעומסים שונים ולהגיע לגבהים שונים. פלטפורמות איכותיות מאפשרות עבודה בגבהים שונים של כמה עובדים בו זמנית.

בטיחות מוגברת, ציוד נוח לשימוש, והתאמה לצרכי הפרויקט כולם כאחד יעזרו להגביר את הפרודוקטיביות במידה משמעותית.

מדוע לבחור באד הוק?

מתן פתרונות לכל צורך שלכם

באד הוק מספקים פתרונות מגוונים לצרכיהם של לקוחות שונים. החברה משתפת פעולה עם חברות וקבלנים, מספקת פתרונות בשטח לאתגרי עבודה שונים, מחזיקה ציוד שמאפשר להגיע לכל מקום במבנה כדי לבצע עבודות גובה שונות, ומבצעת את עבודתה ברמת מקצועיות מהגבוהות בענף.

עבודה על פי כל התקנים

חברת אד הוק מחויבת לשמור על כל התקנים ולעבוד עם כל האישורים והביטוחים הנדרשים. לחברה רישיון קבלן, עובדיה עוברים מיון קפדני ושומרים על רמת שירות גבוהה. הם עובדים עם כל אמצעי הבטיחות הנדרשים, ציוד מתקדם ואיכותי שעומד בכל התקנים ומספקים לכם סטנדרט גבוה של שירותים.

רמת שירות גבוהה בהתאמה לצרכים שלכם

באד הוק מקפידים על מתן שירות יעיל, מהיר וזריז שיכול לחסוך לכם המון זמן יקר ועלויות לאורך הפרויקט. אנו מספקים פיגומים ועובדים עם ספקי במות הרמה בהתאמה מלאה לצרכי הפרויקט. בנוסף, אנו מספקים עובדים מקצועיים ובעלי אישורים שמוכנים להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר.

יתרונות השימוש בפיגומים

אם אתם מתלבטים לגבי מידת הכדאיות של התקנת פיגומים או הזמנת ספקי במות הרמה מסוגים שונים, קחו בחשבון את היתרונות הבאים:

  • גישה נוחה – פיגומים ובמות הרמה מספקים גישה נוחה לעובדים ומציעים פלטפורמה בטוחה לנוע ולהסתובב עליה. הפיגומים יוצרים אזורי הליכה שונים סביב הבניין, הם יכולים לחבר בין אזורי עבודה שונים וניתן אף לשנע אותם. במות הרמה עוזרות להעמיס חומרי עבודה וציוד במשקלים כבדים לאזורי עבודה גבוהים יותר ובכך מייעלות את מהלך העבודה.
  • הרכבה ופירוק קלים – במות הרמה ניתן לשנע למבנה, כיום יש שפע של דגמים ניידים שיכולים לזוז למקומות שונים באתר הבנייה. גם הפיגומים כיום מאוד קלים להרכבה ופירוק, כך שניתן להקים אותם ולחבר למבנה תוך זמן קצר, מה שמונע עיכובים בעבודה והופך את ההתנהלות ליעילה יותר.
  • עמידות גבוהה וחיסכון משמעותי – פיגומים ובמות הרמה אלו מבנים חזקים, יציבים ועמידים שמיוצרים ממיטב חומרי הגלם, מה שאומר שניתן להשתמש בהם לפרויקטים מרובים, להעביר אותם בין אתרי בניה ולהרכיב בקלות ומהירות, מה שחוסך זמן ועלויות במידה רבה.

פיגומים בבנייה

פיגומים ובמות הרמה מציעים לכם דרך אמינה ובטוחה ביותר לעבוד בגובה, והשימוש בהם קל ופשוט. באד הוק מומחים בעבודה עם פיגומים ומשתפים פעולה עם ספקי במות הרמה מהמובילים והמקצועיים בשוק.

כמו כן, העובדים שלנו בעלי ההכשרה המתאימה וכל האישורים הנדרשים לעבודה בגובה ויכולים לחסוך לכם זמן והתעסקות ולבצע את העבודות הנדרשות בצורה מהירה ומקצועית!

לפרטים נוספים על שירותי פיגומים ובמות הרמה לבניינים מוזמנים ליצור אתנו קשר, נשמח לעמוד לשירותכם!