שיפוץ בתים משותפים יכול להביא אתו המון אתגרים, אולם זהו תהליך חשוב והכרחי לכל בית משותף ישן, במיוחד עבור מבנים שנבנו לפני שנת 1980, כך שהם אינם עומדים בתקני הבטיחות והבנייה הנדרשים, אך לא רק. ברוב המקרים לא צריך לחכות לרגע האחרון, אלא ששווה להקדים תרופה למכה ולוודא שהמבנה לא יתדרדר כתוצאה מהזדקנות החומר או מהזנחה.

לכן כדי להבטיח שהבית המשותף בו אתם גרים תמיד יצליח לעמוד בעומסים, שכל המערכות והתשתיות שלו יהיו חדישות, שהעבודה והחומרים יהיו איכותיים ויעמדו בכל התקנים הנדרשים ועל מנת לשמור את ערכו ואת ערך הדירות ולוודא שהוא ישמש אתכם בבטחה למשך שנים רבות נוספות, כדאי לבצע שיפוץ כללי לבית על ידי חברה מקצועית.

מדוע חשוב לשפץ בתים משותפים?

לצד כל הפרויקטים החדשים למגורים שקמים בערים שונות ברחבי הארץ, ישנם גם לא מעט בניינים ישנים, אשר אינם עומדים בתקני הבטיחות החדשים ושיטות הבניה שלהם מיושנות ואינן מותאמות לזמן הנוכחי. כמו כן עם השנים היסודות נשחקים, התשתיות מתבלות, החומרים מתיישנים, מה שעשוי להוביל לכך שהבית המשותף בו אתם גרים יהפוך למסוכן עבורכם ועבור הסביבה.

חברת אד הוק תעזור לכם למנוע זאת, עם שירותי שיפוץ בית ישן בהם היא מתמחה. באמצעות שיפוץ בית ישן לא רק תגרמו לבית המשותף שלכם להיראות נהדר, אלא שגם תהפכו אותו להרבה יותר יציב ובטיחותי.

בין אם אתם זקוקים לשיפוץ וילה משותפת ובין אם לשיפוץ בית כללי, חברת אד הוק יכולה לספק לכם שירותי קבלן שיפוץ מקצועיים, כשלרשותה כל הידע, הניסיון, הכלים, הציד ואמצעי הבטיחות שמאפשרים לה להגיע לתוצאות מקצועיות ביותר בהתאמה לכל תקני הבטיחות והבנייה הקיימים.

אילו עבודות נבצע במסגרת שיפוץ בתים משותפים?

חברת אד הוק מספקת מעטפת שלמה של שירותים עבור בתים משותפים תחת קורת גג אחת. כדי שנצא לדרך ונוכל להתחיל, קודם כל נבין את הצרכים שלכם ואת המטרה שעומדת מאחורי השיפוץ.

אנו תמיד מעדיפים שיקום על פני הריסה טוטאלית ויש לנו המון ניסיון בשיקום וחיזוק מבנים ישנים שלא עומדים בתקנים העדכניים. מעבר לכך יש לנו את כל הכישורים, הידע, הציוד והאמצעים כדי לבצע:

  • עיבוי עמודים תומכים
  • שילוב תוספות בנייה
  • בניית מרפסות
  • בניית ממ"ד
  • איטום מעטפת בגובה
  • טיפול בסגרגציה
  • איתור נזילות
  • תיקון וחיזוק שיש
  • איטום, שיקום וניקוי מעטפת המבנה
  • חיזוק בטון
  • התקנת מרזבים
  • צביעת תשתיות
  • ועוד שפע של עבודות אחרות בהתאם לצרכים שלכם

מדוע לבחור בנו?

שירות ברמה גבוהה

החברה שואפת לספק שירות מיטבי וזמין לכל לקוחותיה ושמה דגש רב על הקשבה ויחסי אנוש, על עמידה בלוחות זמנים ובתקציב, על ביצוע איכותי ועל שיתוף פעולה מלא עם כל הלקוחות.

הקפדה על כל תקני הבטיחות

חברת אד הוק שמה דגש רב על כל נושא הבטיחות, עובדת בהתאם לכל התקנים המחמירים, ועל פי מפרטים ברורים של אנשי מקצוע מובילים. החברה מחזיקה בכל האישורים ומקפידה על מקסימום בטיחות של העובדים ואתר העבודה.

עבודה מקצועית ואיכותית

חברת אד הוק מתמחה בסוגים שונים של עבודות שיפוצים, מה שדורש ממנה להפגין ידע מקצועי נרחב. לאורך שנות פעילותה הייתה שותפה לאינספור עבודות שיפוץ ושיקום מבנים בתנאי שטח שונים ותוך הפעלת יכולות לוגיסטיות וטכניות מהשורה הראשונה.

מה חשוב לדעת בעת שיפוץ בית משותף?

לבניינים ישנים יש המון אופי והיסטוריה, ובכל זאת, הבית המשותף הישן שלכם יכול להיות חסר בדברים החשובים, כך שכדאי לשפץ, לשקם או לחדש אותו וכך לשפר את איכות החיים והבטיחות של הדיירים, כמו גם את הנראות והבטיחות של הסביבה.

תמיד עדיף לשפץ מאשר להרוס ולבנות מחדש, מה גם שבאד הוק עובדים על שיטות עבודה מתקדמות כך שניתן לבצע את העבודה ביעילות מרובה, מבלי לפגוע הרבה בסביבה וברווחתם של הדיירים. יש המון דברים שאפשר לשפץ בבית ישן, כמו למשל להוסיף לו מעלית, לשקם את מעטפת המבנה, לחדש תשתיות, לבצע עבודות פיתוח ועוד המון פעולות שיעלו את ערך הנכס במידה רבה ויקנו שקט נפשי לדיירים למשך שנים רבות.

בחירת בחברת השיפוצים הנכונה, זו התחלה טובה

לפני שמתחילים להרוס קירות או לשלב בבניין המשותף יכולות הייטק חדשות, יש לבחור את השותפה הנכונה לדרך. מודרניזציה מאוד נחוצה, אבל יש גם קסם בחברה שיכולה לספר מחדש את הסיפור של הבניין ולשמור על הצביון שלו.

חברת אד הוק מתמחה בשיפוץ בתים משותפים, ולה היכולת לתכנן בניינים שפונים אל העתיד, תוך כיבוד העבר, והכל עם שימוש בטכניקות חדישות ומתקדמות וכל האמצעים שיספקו לכם מענה מקצועי ובטיחותי ושירות מהשורה הראשונה.

לפרטים נוספים או לקבלת הצעת מחיר על שיפוץ בית כללי, דברו אתנו!