בשנים עברו נעשה בישראל שימוש נרחב בחיפוי אבן בעת בניית מבני מגורים, בשיטת הקיבוע הרטוב. שיטה זו מגדירה כיצד יש לעגן את לוחות החיפוי בצורה בטוחה ובהתאם לתקנים הנדרשים. למרבה הצער, במקרים רבים לא תמיד הושם דגש רב על עמידה בתקנים, מה שהוביל להתנקות של לוחות האבן מהקירות.

מטבע הדברים, התנתקות של לוחות אבן מהקיר החיצוני זו בעיה בטיחותית לכל הדעות וליקוי רשלני חמור, בין אם נעשה בשוגג ובין אם במזיד, במיוחד כאשר מדובר בבניינים גבוהים או ברבי קומות, מה שיכול להוביל לנפילה של החיפוי ולסיכון אמיתי להולכי רגל, לדיירים ולרכוש.

במידה ותאור זה נשמע מוכר מדי, ואתם מתמודדים עם לוחות אבן רופפים בבניין שלכם, או שחלילה  לוחות שנפלו מהקירות החיצוניים, זהו לא מקרה שזר לכם, זה המקום להזמין חברה המתמחה בחיזוק לוחות אבן כדי שתטפל בבעיה ותספק לכם מענה מקצועי ובטיחותי.

אד הוק – חברה מובילה בתחום עבודות גובה ומומחית בחיזוק לוחות

אם אתם מבינים את ההכרח שבחיזוק לוחות אבן, זה הזמן להזמין חברה מקצועית ומיומנת. אד הוק זו חברה מובילה בתחומה אשר מספקת מעטפת שלמה של שירותים למעטפת החוץ של מבנים מסוגים שונים. החל בניקוי קירות, דרך עבודות איטום ושיפוץ ועד חיזוק אריחים ולוחות אבן, באד הוק מצוידים בכל הידע, הכלים, הציוד והניסיון להתמודד עם עבודות גובה מכל סוג.

כחלוצה בתעשייה, אד הוק מסוגלת לספק פתרונות במקומות ששיטות אחרות כשלו, כשהצוותים שלה בעלי הכשרה, עובדים בהתאם לכל התקנים ונעזרים בציוד סנפלינג מתקדם, מנופים, פיגומים תלויים ובמות הרמה, כדי לקבל גישה גם למקומות מאתגרים אשר דורשים את הטאץ' המקצועי של החברה.

בניגוד לשיטות בנייה קונבנציונליות המסתמכות על בניית פיגומים קבועים ועלולות לגזול זמן יקר ולפגוע בסביבה ובאיכות החיים של התושבים, הגישה של אד הוק מבטיחה יעילות, מהירות ומקצועיות וחוסכת זמן ומשאבים יקרים.

היתרונות שלנו

מקצועיות

כל הידוק/חיזוק אבן מתבצע בכמה שלבים, החל משלב הקידוח באבן ועד כיסוי הקידוח לאחר ההידוק. לאחר העבודה של אד הוק אין מגע יד אדם עם האבן לאורך שנים ארוכות

בטיחות ואיכות

חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.

תקנים מחמירים

אד הוק עובדת על פי תקנים מחמירים של יועצי אבן ומהנדסי אבן ועובדים ע"פ מפרטים ברורים ותקניים

הבטיחות שלכם נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו

אנו באד הוק מאמינים שהבטיחות קודמת לכל, לכן השלב הראשון בכל פרויקט חיזוק לוחות אבן יהיה גידור מתחם העבודה. באמצעות תחימת אזור ייעודי ומוגדר לביצוע העבודה באופן נראה לעין, אנו יוצרים את הבסיס לתהליך עבודה מיטבי ובטיחותי ומבטיחים בטיחות מקסימלית לכל אורך פרויקט החיזוק.

בהתאם לסוג והיקף הפרויקט, אנו נחליט על שיטת העבודה, בין אם תתבצע עם סנפלינג ובין אם על ידי התקנת פיגומים או במות הרמה, הניסיון והמקצועיות שלנו יעזרו לבחור את השיטה הטובה והיעילה ביותר, בהתאם לנסיבות הספציפיות ומצבו של המבנה, תוך שמחויבים לבטיחות וסטנדרט גבוה של איכות ומקצועיות.

חיזוק לוחות אבן: שלבי העבודה

התהליך של חיזוק לוחות אבן כולל מספר שלבים:

  • בחירת הברגים המתאימים – בחירת הברגים הנכונים לחיזוק הלוחות היא קריטית ומתבצעת בהתאם לעובי הלוחות, המשתנה מפרויקט לפרויקט. הברגים הנבחרים צריכים לשאת את משקל האבן ולהיבחר בהתאם למיקומו של הבניין בפועל ולגודל הלוחות.
  • החלפת לוחות – במידה ועובי הלוחות קטן מ- 15 מ"מ יש ליישר קו עם הוראות התקן, להסיר את הלוחות ולהתקין חיפוי חדש, שכן במקרה הזה הקידוח לא יהיה אפקטיבי. כמובן שבמידה וישנם לוחות אבן שנשברו או נסדקו יש להחליף אותם ללוחות חדשים, בהתאם להוראות התקן.
  • קידוח – את הלוחות מחזקים באמצעות ברגים, כאשר עומק הקידוח נקבע בהתאם לגודל הבורג. הקידוח מתבצע בקיר ובלוח, וכאן עולה החשיבות בבחירת חברה מקצועית אשר מחויבת לעבוד לפי התקנים ולקדוח בעומק הנדרש, כמו גם לדעת כמה ברגים יש להבריג ובאיזה מרחק. לאחר הקידוח מנקים אבק ופסולת על ידי לחץ אוויר.
  • הברגת הברגים – כאשר מסיימים לקדוח ולנקות, מכניסים ברגי עיגון ללוח החיפוי ומבטיחים שהם נמצאים במקומם. מכסים את חורי הקידוח בקפידה, ומתקינים טבעות איטום מסביב ללוח האבן באזור הקידוח.
  • ליטוש ויישום סילר – באד הוק אנחנו מציעים עבודה איכותית ברמה הכי גבוהה, לכן מקפידים על ביצוע ליטוש עדין, וניקוי יסודי במים כדי להסיר אבק ולכלוך. לאחר מכן ניישם סילר על לוחות האבן, לשכבת הגנה, מה שיבטיח שהם ישמשו אתכם לאורך זמן.

מחפשים מומחים לחיזוק לוחות אבן? הגעתם למקום הנכון

כאשר מחפשים מומחים לחיזוק לוחות אבן, הבחירה באד הוק תהיה מתבקשת. עם המומחיות והמחויבות שלנו למצוינות, אנו נספק פתרון מקיף ומקצועי, שיבטיח עמידות ובטיחות של חיפוי האבן למשך שנים רבות נוספות.

אנו מבינים שכל מבנה הוא ייחודי, ולכן שיטת העבודה שלנו מותאמת לדרישות הספציפיות של כל פרויקט. אנשי המקצוע המיומנים של החברה נשארים עם היד על הדופק תמיד ומעודכנים בתקנים ובהנחיות החדשות ביותר בתעשייה, תוך שמקפידים להשתמש בברגים הנכונים, בטכניקות קידוח מדויקות ובשיטות התקנה ברמה הכי גבוהה.

באד הוק, אנחנו אף פעם לא מתפשרים על איכות. אנו מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולעבוד בהתאם לכל התקנים ובכפוף לכל האישורים הנדרשים. כל אחד מחברי הצוות שלנו נבחר בקפידה, מחזיק בתעודת 'עובד גובה' ממשרד העבודה, ושומר על סטנדרט השירות הגבוה שאליו אנו מחויבים.

אנו מבצעים כל עבודה תוך שימת לב גבוהה לפרטים הקטנים, ומבטיחים שכל שלב בעבודה יתבצע ללא רבב החל בגידור המתחם, דרך החלפת האבנים הסדוקות ועד בחירת הברגים המתאימים והקידוח. שיטות העבודה המתקדמות שלנו מאפשרות לנו לספק פתרון מקצועי עבור כל צורך ומטרה ולטפל במעטפת המבנה שלכם, במקצועיות רבה ותוך שמירה על כל התקנים והוראות הבטיחות, כדי להחזיר עטרה ליושנה ולגרום לבניין שלכם להיראות נפלא. יותר חשוב – ליישר קו עם כל התקנים החדשים כדי להציע רמת בטיחות גבוהה לכם ולסביבה, כמו גם עמידות לאורך זמן!

לפרטים נוספים אודות שירות חיזוק לוחות לבן, או לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, מוזמנים ליצור אתנו קשר! נשמח לעמוד לרשותכם!