ניקוי חלונות בגובה בסנפלינג

כיום קיימים סוגים שונים של שירותי ניקיון כאשר אחד מהם הוא שירות ייחודי של ניקוי חלונות בגובה. שירות זה אשר הפך למבוקש מאוד בעיקר בשל בנייתם של בניינים גבוהים בעשור האחרון מציע מענה נקודתי אשר כולל צוות מקצועי של עובדים המבצעים את הניקוי.

במרבית המקרים מדובר בעבודת ניקוי חלונות בבניינים אשר משמשים כבנייני משרדים של בעלי עסקים שונים ובתחומים מגוונים. במקרים אחרים, מדובר בבנייני מגורים גבוהים מאד אשר נמצאים בעיקר בערים הגדולות. בניינים אלה נחשבים יוקרתיים והדיירים בהם מעוניינים לשמור על המראה היוקרתי והמיוחד שלהם.

ניקוי חלונות של בנייני מגורים הינו תהליך חשוב וחיוני לשמירה על מראה אסתטי ונקי, על בריאות דיירי הבניין. חלונות מלוכלכים עלולים לחסום את חדירת אור השמש הטבעי לפנים הבניין ולהפחית את האסתטיקה של שלו, וכן לפגוע באוויר הנקי בתוכו כתוצאה מהצטברות אבק, לכלוך וחומרים מזיקים.

מה כולל השירות?

שירותי שטיפת חלונות בגובה הנם הזדמנות מצוינת לעלות לקומות גבוהות במיוחד אשר לא ניתן להגיע אליהן באופן עצמאי וללא הציוד המתאים.

  • כאשר מדובר בבניינים גבוהים יש צורך לנקות את החלונות מדי פעם, הן בחלקים הפנימיים והן בחלקים החיצוניים. לכן, יש להיעזר בשירותיהן של חברות אשר מתמחות בניקוי חלונות בגובה. חברות אלו מעסיקות צוות מקצועי של עובדים המתמחים בתחום ונעזר בטכניקות מיוחדות של ניקוי וכן במכשור וציוד מתקדם המסייע לו בכך.
  • ניקוי החלונות יכול להיעשות במספר דרכים. אחת הדרכים הטובות ביותר הינה באמצעות ניקוי חלונות בסנפלינג. צוות אשר מנקה חלונות בסנפלינג נעזר בציוד סנפלינג אשר מיועד לאפשר גישה לחלונות הבניין. מדובר בשיטת ניקיון נוחה מאד המאפשרת גמישות רבה.

יתרונות ניקוי חלונות בסנפלינג:

  1. יעילות: גישה לכל פינה של המבנה, גם קשות לגישה.
  2. בטיחות: עבודה לפי נהלי בטיחות מחמירים, תוך שימוש בציוד איכותי.
  3. מקצועיות: עבודה יסודית תוך שימוש בחומרים וטכניקות מתקדמות.
  4. חיסכון בזמן: עבודה יעילה המאפשרת קיצור משמעותי בזמן ביצוע הפרויקט.
  5. חיסכון בעלויות: חיסכון בהשוואה לשיטות ניקוי מסורתיות הדורשות פיגומים או מנופים.
  • שיטה נוספת הינה באמצעות במות הרמה. באמצעות במות אלו יכול הצוות לעלות לגובה הנדרש על מנת לנקות.

מהם היתרונות שלנו?

  • מקצועיות: צוות העובדים של אד הוק הינו צוות מקצועי ומיומן אשר עבר הכשרות רבות. באד הוק תקבלו התחייבות לצוות מקצועי אשר מנקה חלונות בגובה וכמובן גם לוז עבודה מוגדר ומאורגן.
  • בטיחות ואיכות: חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.
  • ציוד חדשני ומאובזר: אד הוק עובדת עם הציוד החדשני ביותר בשוק אשר מאובזר בטכנולוגיה העדכנית ביותר

מה חשוב לדעת לפני שפונים לחבר שמבצעת עבודות ניקיון בגובה?

כאשר פונים לחברה מסוימת חשוב לבחון מספר נקודות מרכזיות על מנת לוודא שאכן מדובר בחברה המתאימה ושאכן יתקבל השירות הנדרש.

  • ראשית, יש לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים כדי לבצע עבודות ניקוי כאלו.
  • שנית, חשוב לוודא ששיטות העבודה שלה בטוחות ועומדות בכל התקנים הנדרשים.
  • יש לבדוק מיהו צוות העובדים ולוודא שאכן עבר את ההכשרה הנדרשת.
  • מאחר ושירותים אלו מוצעים בטווח רחב של מחירים כדאי לפנות לכמה חברות שונות ולבדוק מחיר אשר נדרש עבור השירות. מומלץ לפנות אך ורק לחברה בעלת ניסיון בתחום, חברה אשר מכירה היטב את שיטות העבודה, את הטכנולוגיות הקיימות ואת הציוד שבו נעשה שימוש בעת העבודה.
  • מכיוון שמדובר בניקוי מסוג אחר, ניקוי אשר מצריך מיומנות ברמה גבוהה במיוחד חשוב לוודא שאכן החברה שבה בוחרים עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים ומספקת את המענה המתאים ביותר.

ניקוי חלונות בגובה זה רק אד הוק

כחלק מעבודתנו, אנו עובדים עם ציוד סנפלינג מתקדם, נעזרים במנופים, בפיגומים תלויים ובמות הרמה, כל זאת בכדי שנוכל להגיע לכל פינה ונקודה שבה צריך מענה מקצועי. להבדיל מעבודות בניין שגרתיות אשר מצריכות פיגומים, פוגעות בנוף הסביבתי, אורכות זמן ולעיתים אף יוצרות נזק ממשי למבנה וסביבתו, אנו ב"אד הוק- עבודות בגובה", שומרים ומקפידים על מתן שירות יעיל, מהיר וזהיר – דבר אשר חוסך זמן יקר וכסף רב.

מחפשים שירותי ניקוי חלונות? יש לכם שאלה לגבי עבודה בגובה רב? צוות אד-הוק כאן בשבילכם! לייעוץ עם המומחים התקשרו אלינו עוד היום לטלפון 052-4800209 ונשמע לתת לכם שירות.

היתרונות שלנו

מקצועיות

צוות העובדים של אד הוק הינו צוות מקצועי ומיומן אשר עבר הכשרות רבות. באד הוק תקבלו התחייבות על לוז עבודה מוגדר ומאורגן

בטיחות ואיכות

חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.

ציוד חדשני ומאובזר

אד הוק עובדת עם הציוד החדשני ביותר בשוק אשר מאובזר בטכנולוגיה העדכנית ביותר

לפני שפונים אל חברת הניקיון, חשוב לדעת!

אפשר למצוא כיום לא מעט חברות, המתמחות בתחום. במקביל, כאמור, ניתן לראות שקיימות מספר שיטות שונות לניקוי חלונות בגובה. ובכל זאת, כשפונים לחברה מסוימת, חשוב לבחון כמה נקודות מרכזיות, כדי לוודא שאכן מדובר בחברה המתאימה ואכן יתקבל השירות הנדרש. ראשית, יש לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים כדי לבצע עבודות ניקוי כאלו. שנית, חשוב לוודא ששיטות העבודה שלה בטוחות ועומדות בכל התקנים הנדרשים. יש לבדוק גם מיהו צוות העובדים ולוודא שאכן עבר את ההכשרה הנדרשת. מכיוון ששירותים אלה מוצעים בטווח רחב של מחירים, כדאי לפנות לכמה חברות שונות ולבדוק מהו המחיר הנדרש עבור השירות. מומלץ לפנות אך ורק לחברה בעלת ניסיון בתחום, חברה שמכירה היטב את שיטות העבודה, את הטכנולוגיות הקיימות ואת הציוד, שבו נעשה שימוש. מכיוון שמדובר בניקוי מסוג אחר, ניקוי שמצריך מיומנות ברמה גבוהה במיוחד, חשוב לוודא שאכן החברה שבה בוחרים עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים ומספקת את המענה המתאים ביותר.