שפריץ זו אחת משיטות הגימור הפופולריות ביותר בארץ, הודות לתכונות רבות, החל בעלויות נמוכות, דרך מידת עמידות גבוהה לאורך השנים ועד אפשרויות הגימור האינסופיות, שמאפשרות ליצור אפקטים דקורטיביים מיוחדים.

גימור זה היה מאוד נפוץ בעבר, ולכן ניתן למצוא אותו על בניינים רבים, אך עם השנים ולצד איכות הבנייה של פעם, ניתן לראות שגימורי שפריץ רבים נוטים להתקלף, להתפורר ולצבור רטיבות, שחודרת את מעטפת הבניין ומגיעה לקירות. לכן בניינים רבים עם גימור שפריץ מתמודדים עם בעיות איטום חוזרות ונשנות, נזקי רטיבות, סדקים וטיח מתקלף ושלל בעיות שגורמות למפגע אסתטי ומבני.

אם השפריץ הישן בבניין שלכם כבר ידע ימים יפים יותר, זה הזמן ליצור קשר עם חברת אד הוק אשר מבצעת עבודות גובה ומתמחה בתיקוני שפריץ בסנפלינג. עבודת התיקונים מתבצעת על ידי צוותים מנוסים ומקצועיים שעובדים עם כל האישורים הנדרשים ובכפוף לכל התקנים, תוך שימוש בציוד המתקדם והחדשני ביותר בתחום.

איך יודעים שהגיע הזמן לתיקון שפריץ?

החומרים שמהם נהגו לייצר שפריץ בעבר בעלי תכונות שסופגות רטיבות, לכן לאורך השנים מי הגשמים חלחלו לתוכם דרך הקירות החיצוניים ואל הפנימיים, וכתוצאה מכך גרמו לבעיות שונות ומגוונות כמו למשל רטיבות, פגיעה בבידוד, בעיות איטום, עיבוי ועוד.

כל נזק מתחיל כנזק מינורי, אך כאשר הנזקים השונים אינם מטופלים, הם עשויים לגדול ולהחמיר ולהוביל לבעיות גדולות יותר כמו התפוררות של השפריץ, התפשטות של נזקי רטיבות, בלאי של הקירות ועוד בעיות שהיה ניתן למנוע אילו רק היו מטופלות בזמן. בין אם הבניין שלכם סובל מהזנחה ובין אם רואים סימנים ראשונים של נזק, מומלץ להזמין את שירותיה של חברה מקצועית שתבצע תיקוני שפריץ, וכאן אד הוק נכנסת לתמונה, עם שירותי תיקוני שפריץ בסנפלינג, שמציעים המון יתרונות מעולים.

היתרונות שלנו

שימוש בציוד מקצועי מתקדם

אד-הוק מתמחה באיתור נזילות במצלמה תרמית, תוך בדיקה קפדנית ואיתור מקור הנזילה משורשה. השימוש במצלמה תרמית חוסך זמן, כסף והרס.

בטיחות ואיכות

חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.

תקנים מחמירים

אד הוק עובדת על פי תקנים מחמירים של יועצי אבן ומהנדסי אבן ועובדים ע"פ מפרטים ברורים ותקניים

מה היתרונות של תיקוני שפריץ בסנפלינג?

אם בעבר היו מבצעים תיקונים כאלו עם פיגומים, מנופים, או בנות הרמה, כיום לא תמיד צריך להפריע לדיירי הבניין והסביבה עם הקמת פיגומים או ציוד כבד. ניתן לבצע תיקוני שפריץ בסנפלינג, טכניקה בעלת יתרונות מרובים.

בהשוואה לטכניקות עבודה אחרות, עבודות גובה בסנפלינג מאפשרות לבצע את התיקון באופן הרבה יותר ממוקד ונקודתי, כך שניתן להגיע באמצעות סנפלינג גם לאזורים במעטפת המבנה שאין אליהם גישה נוחה כאשר משתמשים באמצעים אחרים. כמו כן, שיטת הסנפלינג מייתרת את הצורך בעבודה עם ציוד וכלים כבדים כמו מנופים ובמות הרמה, היא דורשת פחות כוח אדם ולכן גם הרבה יותר זולה. מעבר לכך, עבודה עם סנפלינג הרבה יותר ירוקה וידידותית לסביבה, היא כרוכה בפחות פגיעה באיכות חייהם של הדיירים והתנהלותם השוטפת, וניתן לבצע באמצעותה תיקוני שפריץ במהירות ויעילות.

האם נדרשת הכנה מוקדמת של מעטפת המבנה?

כדי לבצע תיקוני שפריץ בסנפלינג יש לבצע קודם כל עבודת הכנה של המבנה אשר כוללת את ניקיון הקירות באמצעות לחץ מים. לחץ המים עוזר להסיר פיח, לכלוך ושאר חומרים אשר נדבקו אל קירות המבנה בחלוף הזמן, דבר הכרחי לפני שמבצעים תיקונים.

כמו כן לפני שמתקנים את השפריץ, יש לחזק את התשתית ולתקן את הסדקים והרטיבות, על מנת למנוע מהרטיבות להמשיך ולחלחל למבנה ולקירות הפנים. לכן שלב נוסף בעבודת ההכנה יהיה לגרד את השכבות המתקלפות, לאטום את הסדקים ולהמתין לייבוש מוחלט.

השלב האחרון בתהליך ההכנה של מעטפת המבנה יהיה לאטום את החלונות, שכן עבודת התיקון מתבצעת בהתזה רציפה מלמעלה כלפי מטה בשתי שכבות, ולא נרצה שהחלונות יפגעו.

אד הוק הכתובת שלכם לתיקוני שפריץ בסנפלינג

החברה שתבחרו עבור תיקוני המעטפת החיצונית בבניין שלכם יכולה לעשות הבדל גדול, לכן תמיד מומלץ לבחור בחברה מקצועית שיש לה מוניטין בתחום והמון ניסיון. מלבד שירות מהשורה הראשונה, חברה מקצועית ומנוסה גם תוכל לספק לכם ייעוץ ולעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר עבור תחזוקת המבנה.

אד הוק היא חברה מקצועית ומומחית בעבודות גובה מסוגים שונים, אשר עובדת בהתאם לכל התקנים, ומחזיקה בכל האישורים והביטוחים הנדרשים בהתאם לחוק. החברה בעלת ניסיון רב בתיקוני שפריץ בסנפלינג ובעבודות גובה נוספות, תוך שעובדת עם צוותים מקצועיים ובעלי תעודות עבודה בגובה ממשרד העבודה ומפעילה ציוד מתקדם וחדשני.