חזיתות אבן המיוצרות מחומר גלם טבעי, מאוד יפות למראית עין, בעיקר בשנותיהן הראשונות. לאורך הזמן ועם החשיפה למזג אוויר או זיהום, אבנים אלו צוברות בלאי, מה שיכול לגבות מחיר הן מהפן של הנראות והן מהפן של הבטיחות. אנו באד הוק, מתמחים בשיקום וניקוי חזיתות אבן בבניינים, ומעמידים לרשותכם צוות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון, מומחיות ובקיאות בכל הטכניקות הנדרשות לשיקום וניקוי חזיתות אבן, כאשר המטרה שלנו היא להפיח חיים חדשים במעטפת החיצונית של הבניין שלכם.

כמומחית בתחומה, חברת אד הוק מבינה את הדרישות הייחודיות של עבודה עם סוגים שונים של אבנים. החברה עובדת עם טכניקות ושיטות עבודה ייחודיות כדי להבטיח שיקום מקצועי ואיכותי של המבנה שלכם, כך שהתוצאה תהיה מדהימה, ותציע מידת עמידות גבוהה והגנה נוספת למשך שנים רבות.

באילו מקרים יעלה הצורך בשיקום וניקוי חזיתות אבן?

הצורך בשיקום וניקוי חזיתות אבן בבניינים עולה במצבים שונים. עם הזמן חזית המבנה עשויה להתדרדר כתוצאה מחשיפה למזג אוויר או לחות, כמו גם בשל הזדקנות החומרים עצמם, מה שמוביל להתפוררות של אלמנטים במבנה, לסדקים ולליקויים מסוגים שונים, כל שכן ללכלוכים וכתמים אשר גורמים למבנה להיראות מיושן ופחות מרשים. במקרים כאלו, מומלץ לפנות למומחים בשיקום וניקוי חזיתות.

יכול להיות שהבניין הזדקן ודורש שיפוץ, אולי אתם מעוניינים להעלות את ערכם של הנכסים, או שמי שהורה על שיפוץ היו בכלל הרשויות. יכול להיות שאם פשוט מעוניינים להשקיע בבניין שלכם ולשמר אותו כדי ליצור סביבת מגורים או עבודה נעימה. לא משנה מה הסיבה, המומחים של אד הוק כאן עבורכם עם כל הציוד והניסיון הנדרשים, ונשמח לבצע עבודה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מה כולל שירות שיקום וניקוי חזיתות אבן בבניינים?

במסגרת שירות שיקום וניקוי חזיתות אבן בבניינים, אנו מבצעים מגוון פעולות, ביניהן: חיזוק אריחים, איטום, תיקון סדקים ועוד. המומחים שלנו יודעים כיצד לסמן, לקדוח ולהתקין אריחי ולוחות אבן, כך שאם עולה הצורך בהחלפת אריחים סדוקים או שבורים, או בחיזוק אריחי אבן רופפים, הם יבצעו את העבודה בצורה מקצועית, תוך שימוש בחומרי דבק איכותיים וחיבורים מאובטחים, מה שמבטיח חוזק מבני מעולה ואסתטיקה ברמה גבוהה. כמו כן, הם מנוסים בשיטות ניקוי שונות בהתאמה לסוג האבן.

יש לציין ששיקום וניקוי חזיתות אלו פעולות אשר מעלות את ערכו של הנכס במידה משמעותית, מה שיהפוך את ההשקעה שלכם בפרויקט לממש משתלמת בעתיד.

היתרונות שלנו

מקצועיות

כל הידוק/חיזוק אבן מתבצע בכמה שלבים, החל משלב הקידוח באבן ועד כיסוי הקידוח לאחר ההידוק. לאחר העבודה של אד הוק אין מגע יד אדם עם האבן לאורך שנים ארוכות

בטיחות ואיכות

חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.

תקנים מחמירים

אד הוק עובדת על פי תקנים מחמירים של יועצי אבן ומהנדסי אבן ועובדים ע"פ מפרטים ברורים ותקניים

למה לבחור דווקא באד הוק למשימה?

החברה שמבצעת את העבודה משפיעה על התוצאה הסופית כמו גם על מהלך העבודה עצמה. אנו בטוחים שלא תתחרטו על כך שבחרתם באד הוק לשיקום וניקוי חזית האבן בבניין שלכם. כחברה אמינה ומנוסה בתחום, אד הוק מביאה שנים של מומחיות ומקצועיות לכל פרויקט. צוות אנשי המקצוע המיומנים שלנו מנוסה בעבודה בגובה ועובד עם ציוד מיוחד, מה שמבטיח יעילות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מתאימים את שיטת העבודה הנבחרת לצרכיו הספציפיים של כל מבנה, תוך שמקדישים המון תשומת לב לפרטים, מקפידים על כל התקנים ומשתמשים בחומרים איכותיים. התוצאה תהיה חזית אבן חדשה ונקייה להפליא, שלא רק תגרום לבניין להיראות כמו חדש, אלא גם תעמוד במבחן הזמן.

מתי צריך לבצע ניקוי חזית בניין והאם זה מתאים לכל המבנים?

כאשר הבניין מראה סימנים של בלאי ומצטברים עליו לכלוכים כמו פיח, כתמי חלודה, טיח מתקלף, עובש, אדי שמן, רטיבות או צבע דהוי, הגיע הזמן לשקול להזמין שירות של ניקוי ושיקום חזיתות אבן. על ידי ניקוי ושיקום של חזית הבניין, תוכלו לרענן את המבנה, לגרום לו להיראות מודרני ואטרקטיבי יותר, וליישר קו עם תקני הבטיחות, כמו גם הסטנדרטים העכשוויים של עיצוב מבנים.

ניקוי ושיקום חזיתות מתאים לכל סוגי המבנים – בנייני מגורים, משרדים, מוסדות ציבור, כל אלו ועוד יכולים לפנות אלינו ואנו נשמח לעשות את מה שאנו יודעים לעשות הכי טוב, בהתאמה לצרכיו הייחודיים של כל בניין.

מדוע זה חשוב?

אם אינכם מבינים עדיין מדוע חשוב לשמור על חזית הבניין, נשמח למנות בפניכם את הסיבות:

  • אסתטיקה – החזית של המבנה היא נקודת המוקד הראשית. בניין שנראה ישן ומוזנח משאיר רושם שלילי, לעומת חזית יפה ומטופחת אשר יוצרת רושם חיובי ומזמין. לכן ניקוי ושיקום חזיתות הבניין יעזרו להפיח חיים בבניינים ישנים ומוזנחים, ולהפוך אותם להרבה יותר מרשימים, ממש כמו בימיהם הראשונים.
  • בטיחות – חוסר הקפדה על תחזוקת מבנים עלול לגרום לכשל בטיחותי עם השנים. לוחות אבן יכולים להתרופף וליפול, סדקים ובעיות איטום יגרמו לנזקים נוספים, כמו רטיבות, עובש ואפילו נזק מבני במקרים קיצוניים. לכן אם רוצים לשמור על בטיחות המבנה והעמידות שלו לאורך זמן, תחזוקה וניקיון אלו צעדים הכרחיים.
  • ערך – בניינים שנראים חדשים ומתוחזקים ישמרו על ערכם ועל ערך הנכסים שלהם לאורך זמן. הם ימשכו קונים פוטנציאליים, מה שיקל עליכם למכור את הנכסים הפרטיים בעת הצורך ולקבל מחירים טובים על הדירות, לעומת מה שהייתם מקבלים את הבניין לא היה נראה טוב.

לשירות שיקום וניקוי חזיתות צרו קשר עם המומחים של אד הוק!

עם ניסיון רב ושנים של מומחיות, חברת אד הוק ביססה את מעמדה בתחום, ונחשבת לאחת החברות המובילות בתעשייה. צוות החברה מומחה בכל ההיבטים של שיקום וניקוי חזיתות אבן ומבין את החשיבות של עבודה עם הציוד המתקדם ביותר, בהתאם לכל תקני הבטיחות והבנייה.

אנו עושים את כל המאמצים כדי להבטיח שתהליך העבודה שלנו יהיה יעיל, מקצועי ומהיר, עם מינימום הפרעה לדיירים ולסביבה, זאת הודות לטכניקות עבודה מתקדמות ומקצועיות ומומחיות בעבודה בגובה.

לפרטים נוספים אודות שיקום וניקוי חזיתות אבן בבניינים, או לקבלת הצעת מחיר משתלמת, מוזמנים לפנות אלינו!