מעטפת הקירות החיצונית של הבניין מתוכננת להיות כמה שיותר עמידה, חזקה ויציבה. אולם עם החשיפה היומיומית למזג האוויר המשתנה, ללכלוך ופיח ולשלל נזקים כאלו ואחרים, זה רק טבעי שאותה מעטפת תתיישן, תתחיל להתבלות, הצבע יתחיל להתקלף, ייווצרו סדקים ולעיתים גם יופיעו סימנים של רטיבות, עובש וטחב.

כדי לשמור על המבנה ולהבטיח שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ועל מנת לשמר את ערכו ולשפר את המראה שלו מבחינה אסתטית, מומלץ לצבוע אותו אחת לתקופה. צביעת בניינים בסנפלינג זהו פרויקט שדורש עבודה עם חברה מקצועית ומנוסה, שמתמחה בעבודות גובה בכלל ובצביעת מבנים בפרט, עובדת עם ציוד סנפלינג מתקדם ועם צוותים בעלי הכשרה מתאימה ועל כן יכולה לספק לכם את הפתרון האיכותי והמקצועי ביותר.

מדוע חשוב לבחור את החברה הנכונה לצביעת בניינים בסנפלינג?

צביעה מחודשת של מעטפת המבנה זו עבודה מורכבת ומאתגרת. הקירות כבר מצופים בגימור, לעיתים יש עליהם סדקים או סימני רטיבות, ויש לבצע עבודת הכנה מקיפה לפני שמתחילים לצבוע נטו, מה שדורש המון ניסיון וגם ידע מקצועי.

מעבר לכך, החברה צריכה להיות בעלת מיומנות גבוהה כדי לדעת לבחור את חומרי הגלם המתאימים, עליה לבחור את הצבע לקיר, להתאים את הציפוי הנכון, את חומרי האיטום, לשקם את התשתית ולהכיר את השלבים השונים שקודמים לצביעת הקירות, כך שהתהליך יתנהל בצורה מקצועית ויוביל לתוצאות הכי טובות.

היתרונות שלנו

שימוש בציוד מקצועי מתקדם

אד-הוק מתמחה באיתור נזילות במצלמה תרמית, תוך בדיקה קפדנית ואיתור מקור הנזילה משורשה. השימוש במצלמה תרמית חוסך זמן, כסף והרס.

בטיחות ואיכות

חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.

תקנים מחמירים

אד הוק עובדת על פי תקנים מחמירים של יועצי אבן ומהנדסי אבן ועובדים ע"פ מפרטים ברורים ותקניים

מה היתרונות של צביעת בניינים בסנפלינג?

בעבר על מנת לצבוע את הבניין היה צריך להקים פיגומים סביבו, מה שלא פעם פגע באיכות חייהם של הדיירים, השפיע על הסביבה, גרם לבעיות בטיחות והאריך את זמן העבודה. כיום שיטות העבודה מתקדמות הרבה יותר ויש המון טכניקות לצביעת בניינים בגובה ביניהן: פיגומים תלויים, מנופים, במות הרמה וגם סנפלינג.

מבין כל השיטות צביעת בניינים בסנפלינג נחשבת לבעלת היתרונות הגדולים ביותר, והיא צוברת תאוצה ופופולריות הודות למחיר האטרקטיבי, העבודה היעילה והמהירה, ההפרעה המינימלית לדיירים והסביבה והעובדה שניתן להגיע באמצעותה גם לפינות נידחות ומרוחקות במבנה.

בנוסף, באמצעות סנפלינג העבודה נינוחה, שקטה ונקייה יותר, ניתן ליישם את הצבע בהתזה ובאופן אחיד, להעסיק מספר מצומצם של עובדים ולבצע תחזוקה שוטפת של הבניין בדרכים שונות ומגוונות, מה שאומר שמלבד צביעה, אפשר גם לבצע באמצעות סנפלינג עבודות איטום, ניתן לתקן או להתקין מרזבים, לנקות חלונות ולמנוע נזקים חמורים יותר, וכתוצאה מכך גם עלויות גדולות.

כמה זה יעלה לנו?

אם אתם מעוניינים לצבוע את מעטפת הבניין החיצונית, אחד השלבים הראשונים הוא לבדוק עלויות ולקבל אומדן. העלות של צביעת הבניין בסנפלינג משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו למשל סוג וגובה הבניין, עבודת ההכנה הנדרשת לפני הצביעה, היקף הצביעה, סוג הצבע שנבחר ואיכותו, לצד חומרים אחרים נוספים שישמשו לפרויקט כמו חומרי איטום או ציפוי. כמו כן אם תרצו לשלב עבודות שיפוצים ותחזוקה נוספות המחיר יתייקר בהתאם. ולבסוף זמן העבודה והתעריפים של החברה עצמה גם ישפיעו על העלויות הסופיות.

עבודה עם חומרי גלם איכותיים

הצבע שבוחרים עבור צביעת הקיר צריך לעמוד בקריטריונים של איכות ועמידות. מעבר לכך, עליו להתאים למבנה הקיים במידה רבה. ישנם סוגים של צבעים אשר מתאימים לצביעה ושיקום קירות חיצוניים ולכן חשוב לדעת באיזה צבע בוחרים.

הצבע המומלץ צריך להיות איכותי ועמיד בפני פגעי מזג האוויר השונים. מלבד חיזוק הגוון הקיים, הצבע גם צריך לספק מעטפת הגנה שתעזור לשמור על הבניין ותמנע בעיות שונות לאורך זמן רב ככל האפשר.

לכן רגע לפני שסוגרים חוזה, אל תשכחו לשאול עם איזה צבעים ומותגים החברה עובדת כדי שתהיה לכם מידה רבה של שקט נפשי בנושא.

בחירת החברה המתאימה ביותר

חברת אד הוק תשמח לספק לכם שירותי צביעה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. העבודה תתבצע בהתאם למפרט מדויק, לאחר בדיקת יסודית של השטח, הכנת הקירות בהתאם, תיקון סדקים ובעיות איטום, בחירת הצבע ויישומו על הקיר.

העבודה תתנהל על הצד הטוב ביותר, תוך התאמה מלאה למצבו של המבנה, התקציב שעומד לרשותכם, שימור הצבע המקורי או שינוי שלו לבחירתכם, והקשבה מלאה לדרישות ולצרכים שלכם.

אד הוק נחשבת לחברה מקצועית ומובילה בתחומה, אשר עובדת עם מיטב חומרי הגלם ועם ציוד מתקדם וחדשני לעבודות גובה. כל הצוותים של החברה בעלי הכשרה וניסיון עשיר, כך שיכולים לספק לכם את הפתרונות המתקדמים, האיכותיים והמקצועיים ביותר!