חברת אד-הוק מתמחה באיטום מעטפת חיצונית ומבצעת עבודות אלה במגוון שיטות ,לרוב ע"י שימוש בפיגומים, במות הרמה או איטום קירות בסנפלינג. אמנם, קיימים גם מקרים בהם לא ניתן לתת מענה על ידי שימוש באמצעים אלו- ואנו מתמחים גם בגלישת סנפלינג אל מקומות קשים יותר לגילוי וטיפול לאחר שגילינו את מקור הרטיבות, כעת יש לטפל נקודתית במקור הבעיה ובהמשך יש לטפל גם בנזק המשני הנגרם לפנים המבנה. כאשר ניגשים לאיטום קירות חיצוניים של מעטפת בניין ואיטום אריחי השיש בחיפוי החיצוני של הבניין . האיטום מבוצע על ידי חומרים יעודיים: רובה או כוחלה. חברת אד הוק מבצעת איטום יסודי לאריחים החיצוניים – איטום העובר לאורכו ולרוחבו של המבנה .בשונה מאיטום תפרים)

איטום קירות חיצוניים עם אד הוק עבודות גובה

מספר רב של אנשים פונים אלינו בנוגע לרטיבות בתקרה, בקירות החדרים ובחללים נוספים בבית. לרוב הרטיבות נובעת מכשל באיטום חיצוני של מעטפת הבניין, וגם סדק קטן באיטום חיצוני יכול לגרום צרות רבות. על מנת לחסוך ולהימנע מבעיות מתמשכות, קיימת עדיפות לטפל בבעיה מרגע הופעתה, אנא פנו אלינו בכל בעיה, כדי שנוכל לעזור להקדים תרופה למכה ולקצר זמני טיפול אל תוך החורף הקרוב.

היתרונות שלנו

שימוש בציוד מקצועי מתקדם

אד-הוק מתמחה באיתור נזילות במצלמה תרמית, תוך בדיקה קפדנית ואיתור מקור הנזילה משורשה. השימוש במצלמה תרמית חוסך זמן, כסף והרס.

בטיחות ואיכות

חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.

תקנים מחמירים

אד הוק עובדת על פי תקנים מחמירים של יועצי אבן ומהנדסי אבן ועובדים ע"פ מפרטים ברורים ותקניים

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג – כל מה שצריך לדעת

לחות או חשיפה מרובה למים מהוות איום על אריכות חייו של הבניין שלכם. מי גשמים ולחות יכולים לפגוע ביסודות, בבטון ומלט, בחלונות והדלתות, בחיפויים ובגגות. דליפות ונזילות ממרזבים או מהגג יכולות גם להוביל לבעיות עובש חמורות בקירות הבניין, ולבעיה אסתטית ותברואתית, שלא לומר בטיחותית. לכן איטום קירות חיצוניים בבניין זו משימת התחזוקה החשובה ביותר שאתם יכולים לעשות עבור הבית המשותף שלכם.

כדי שתוכלו להיות בטוחים שעבודת התחזוקה החשובה מתבצעת על הצד הטוב ביותר הכנו לכם מדריך מפורט שכולל את כל הדברים החשובים שעליכם לדעת על איטום קיר חיצוני בבית משותף.

השלב הראשון – להבין מהו מקור הנזילה

עבודות איטום מאוד חשובות ואחת הדרכים להבין אם הן באמת נדרשות בבניין שלכם היא על ידי איתור נזילות. את רוב הנזילות לא קשה לראות, במידה ואתם שמים לב שקיימת רטיבות בקיר החיצוני של הבניין, סביר להניח שיש נזילה. אבל, ויש אבל, זה לא מספיק להזמין חברה לאיטום שתבוא ותטפל בבעיה נקודתית, צריך להבין מהו מקור הבעיה. מעבר לכך יש גם נזילות שלא ניתן להבחין בהן ויזואלית. לכן אחד השלבים הנחוצים ביותר בכל עבודת איטום מוצלחת, במיוחד כשמדובר באיטום קירות חיצוניים, היא להבין מאיפה הנזילה מגיעה ומה גורם לה בפועל.

כל בעיית איטום דורשת התייחסות שונה

קחו בחשבון, גם אם זיהיתם כתם רטיבות על הקיר, יכול מאוד להיות שמקורה של הרטיבות במקום אחר. אפשר שזו תהיה בעיה מקומית, ואפשרי גם שהנזילה נגרמה כתוצאה מסדקים רבים בקיר, מה שיצריך עבודת איטום רחבה, מקיפה ויסודית יותר. יכול גם להיות שהנזילה נגרמת כתוצאה מחלונות שלא אטומים היטב, ואז צריך לבדוק היכן נפגע האיטום. לכן אפשר להבין מדוע חשוב להבין מהו המקור של הרטיבות, מכיוון שכל בעיה דורשת התייחסות שונה, וכדי לתת את המענה המקצועי והטוב ביותר שיפתור את הבעיה סופית, צריך קודם כל להבין עם איזו בעיה מתמודדים.

איטום קיר חיצוני בבית משותף – כך עושים זאת

איטום קירות חיצוניים בבניין זו משימה שדורשת ידע וניסיון מקצועיים, ולכן חשוב לבחור בחברה הנכונה. הבנת המקור של בעיית הרטיבות חשובה אם רוצים למצוא פתרון יעיל שימגר את התופעה. אבל מעבר לכך, ידע וניסיון הכרחיים כי כל בעיה דורשת התייחסות אחרת, עבודת הכנה מקדימה, תשתית שונה וגם חומרי איטום אחרים. יש כל מיני סוגי איטום קירות חיצוניים ולכל קיר מתייחסים אחרת בהתאם לחומרי הגלם שמהם מורכב. למשל ישנם קירות חיצוניים שיש עליהם טיח, וישנם קירות שעליהם מלבד טיח נמצא גם שליכט. כתוצאה מכך גם תהליך העבודה משתנה מפרויקט לפרויקט, מהסיבה הפשוטה שלא כל חומר איטום יתאים לכל חיפוי קיר.

אז איך אוטמים קיר חיצוני "רגיל"?

ישנם סוגי איטום קירות חיצוניים שונים, אך אם אתם רוצים לדעת מה התהליך הסטנדרטי, עלינו להתמקד באיטום של קיר חיצוני סטנדרטי, במקרה הזה מדובר בקיר טיח. השלבים לאיטום קיר טיח הם:

  • איתור מקור הנזילה והסרת הטיח – זהו השלב הראשון. במידה והגורם לנזילה הוא איטום לקוי של הקיר, קבלן האיטום יסיר את הטיח באזור שנפגע והתנפח כתוצאה מהרטיבות, ואת כל הטיח הרופף סביב, ויכין את התשתית היטב לביצוע האיטום.
  • ניקיון וייבוש – השלב הבא בתיקון נזילות הוא ניקיון של הקיר. שוטפים את האזור שבו אמורים לטפל ולאחר מכן מייבשים אותו באופן מוחלט, אם על ידי ציוד מקצועי ואם על ידי המתנה לייבוש טבעי.
  • איטום קירות חיצוניים בבניין – אחרי שהקיר נקי והתשתית מוכנה, מתחילים לטפל במקור לרטיבות ולאטום את הסדקים. את הסדקים אוטמים באמצעות חומר איטום ייעודי, ובסוף, צריך לחכות לייבוש מלא, מה שאורך כמה שעות. השלב הבא כולל את צביעת הקיר מחדש בצבע לבחירת הלקוח.

אם מלבד הסדקים, הקיר גם שבור ומפורק, קבלן האיטום יבצע שיקום לקיר יתקן את השברים על ידי תערובת מילוי של מלט, חול ודבק.

עבודת איטום מקצועית – מדוע זה כל כך חשוב?

כאשר העבודה מקצועית קיימת הקפדה מאוד גדולה על ביצוע כל השלבים הנדרשים של איטום קירות חיצוניים בבניין. כי אם השיטה שנבחרה דומה רק ל"הדבקת פלסטר" ואינה מטפלת במקור הבעיה, הרטיבות תחזור עם הזמן. בנוסף, המשמעות של עבודה מקצועית היא לעבוד עם ציוד מתקדם וצוות מיומן שיש לו את כל ההכשרה המתאימה, והכל תוך הקפדה על כל נהלי הבטיחות המחמירים. ברוב המקרים, עבודה מקצועית גם הרבה יותר יעילה, חוסכת בזמן יקר ועלויות והפתרון הנבחר יקלע למטרה בדיוק.

סוגי איטום קירות חיצוניים

איטום קירות בבניינים גבוהים עשוי להיות מעט יותר מאתגר מאיטום קיר חיצוני בבית משותף נמוך יחסית. כאשר מדובר במבנים גבוהים, צריך לדעת כיצד לעבוד בגובה. אם בעבר האיטום דרש התקנת פיגומים, מה שייקר את התהליך וגם פגע באיכות חייהם של הדיירים, כיום יש שיטות שונות לבצע איטום בגובה, אחת היעילות שבהן, אם לא היעילה מכולן, היא סנפלינג. סנפלינג תהיה בחירה מעולה כאשר אי אפשר להרים מנוף או פיגום, ואם צריך להגיע לאזורים פחות נגישים, והאמת שהוא בחירה טובה בכל מקרה שנדרשת עבודת איטום כי הא מציע המון יתרונות, לכל הצדדים.

כמה זה יעלה לנו?

המחיר של איטום קירות חיצוניים משתנה בהתאם לסוג העבודה והיקפה, גודל הקיר, סוג שיטת האיטום, חומרי האיטום בהם נעשה שימוש, זמן העבודה, הציוד וכוח האדם הנחוצים ומידת המורכבות של העבודה, שגם תשפיע על המחיר הסופי. המחירים של עבודות איטום קירות חיצוניים בבניין יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים למטר, כאשר המשתנים שציינו קודם, ישפיעו גם כן על המחיר.

קחו בחשבון! ללא איטום הגג, הבעיה עשויה לחזור

הרבה פעמים רטיבות, נזילות ובעיות איטום בכללי נגרמות כתוצאה מאיטום לא טוב של הגג. כשזה המקרה, יהיה נחוץ גם לבצע איטום מקיף גם לגג של המבנה. ללא איטום מקצועי של הגג, במידה והוא התגלה כמקור הבעיה, הרטיבות והנזילות ימשיכו לחזור על עצמן. לכן השלב הכי חשוב בעבודה הוא באמת לאתר את הבעיה ולמצוא את המקור של הנזילה. רק אז אפשר יהיה לספק את פתרון האיטום המתאים, ולהתחיל עם עבודת האיטום בפועל.

חברת אד הוק מהוותיקות והמובילות בתחום העבודה בגובה

כדי שבעיית הרטיבות לא חזור על עצמה, חשוב שעבודות האיטום יהיו מקיפות וכמה שיותר מקצועיות. לכן זה פשוט הכרחי לבחור בחברת איטום מקצועית שמתמחה באיטום קירות חיצוניים בבניין. חברת אד הוק, היא אחת המובילות בתחום איטום קירות חיצוניים, ומתמחה במגוון שיטות, החל באיטום באמצעות פיגומים ובמות הרמה, ועד עבודות סנפלינג שמאפשרות נגישות גבוהה יותר גם באזורים פחות נגישים. הצוות המקצועי שלנו קודם כל יגלה את מקור הרטיבות על מנת לטפל בבעיה באופן נקודתי, ורק כשהבעיה נפתרה, הצוות יתפנה לטפל בנזק המשני שנגרם למבנה. האיטום שאנו מבצעים מאוד יסודי ובשונה מאיטום תפרים, הוא עובר לאורך ורוחב המבנה.

על מנת להימנע מבעיות איטום ומהנזקים שהן עלולות לגרום, כדאי לטפל בהן, ויפה שעה אחת קודם. אנו נעזור לכם להקדים תרופה למכה, תוך שמשתמשים בציוד מתקדם, צוות שעבר הכשרה ושומרים על בטיחות מרבית לכל אורך העבודה.