בישראל ישנם לא מעט מבנים ישנים שנבנו לפני שנת 1980, ומאז ועד היום נותרו באותו המצב בדיוק ולא עברו שיפוץ, שיקום או אפילו תחזוקה כלשהי. מטבע הדברים, בניין שנבנה לפני כל כך הרבה שנים, ולא שופץ, שוקם או עבר תחזוקה, אינו נחשב לבטוח, שכן לא עומד בכל תקני הבנייה החדישים. מה גם שיכול מאוד להיות שבבניין יש לא מעט בעיות של רטיבות, אינסטלציה, איטום, נזילות ושלל בעיות אחרות במבנה ובתשתיות אשר פוגעות ומסכנות את הסביבה ואת הדיירים שחיים בפנים.

לכן שיפוץ מבנה ישן הוא לא פחות מהכרחי, ויפה שעה אחת קודם. ככך שתקדימו לשכנע את הדיירים ובעלי הדירות בנחיצות של השיפוץ, כך ניתן יהיה להוציא את הפרויקט לפועל בהקדם האפשרי ולהשיג תוצאות שיטיבו עם כל המעורבים, יעלו את ערך הנכסים ויאפשרו לכם להרגיש הרבה יותר שקטים בכל הנוגע לבטיחות הבניין שלכם.

באד הוק נשמח לעבור אתכם לשלב הבא, ולהפוך את הרעיון של שיפוץ הבניין למציאות, עם שפע של ניסיון, ידע ותוך עבודה עם טכניקות השיפוץ המתקדמות ביותר, הציוד והכלים החדישים בתחום ובכפוף לכל התקנים המחמירים.

שיפוץ מבנה ישן – מה זה אומר?

כל בניין ישן נמצא במצב שונה ואופי השיפוץ משתנה בהתאם למצבו.

  • בטיחות – ישנם בניינים שדורשים התמקדות בסוגיית הבטיחות ולכן זקוקים לפתרונות שיפוץ מיידים אשר ישפרו את רמת הבטיחות של המבנה, כמו למשל על ידי עיבוי עמודים, תוספות בניה או שיטות אחרות לשיקום וחיזוק המבנה. יש לציין שאם לא מקדימים לטפל בבעיות מסוג אלו, הבניין יכול להגיע לסכנת קריסה, וכבר קרו מקרים.
  • איטום – יש בניינים בהם האיטום לקוי וכתוצאה מכך יש לא מעט בעיות של רטיבות, נזילות ועוד. איטום לקוי גם יכול לגרום להתנפחות של הקירות, לסדקים, לקילופי טיח וצבע, להופעת עובש ולשלל בעיות שאינכם רוצים במבנה שלכם. מלבד חידוש האיטום בגג ומעטפת המבנה יש לא מעט פעולות שניתן לעשות כמו למשל התקנת מרזבים, איתור ותיקון נזילות ועוד.
  • אסתטיקה – בניינים מסוימים אינם נראים טוב מבחינה אסתטית, הם מיושנים, הלובי שלהם נראה נורא, חזית ומעטפת הבניין אינם עומדים בקריטריונים הכי בסיסיים, כל אלו פוגעים בערך הדירות ולכן עולה צורך בשינוי אסתטי וקוסמטי, על מנת להחזיר עטרה ליושנה וכדי לשפר את נראות המבנה. כמובן ששיפוץ קוסמטי גם מקנה יתרונות מבניים.

איך משפצים מבנה ישן? קודם כל מזמינים מומחים

אם כלל בעלי הדירות בבניין מסכימים פה אחד שהגיע הזמן לשיפוץ המבנה הישן, השלב הבא הוא ליצור איתנו קשר, ואנו נגיע אליכם כדי לבחון את המבנה, לבדוק את הפעולות שפשוט חייבים לבצע מבחינה מבנית ובטיחותית, ולאחר מכן נעבור לפעולות שיפוץ אסתטיות אשר ישפרו את הנראות.

שיפוץ מבנה ישן לרוב כולל את הפעולות הבאות:

  • שיקום עמודים תומכים
  • שיפוץ המעטפת החיצונית של הבניין
  • תיקון והתקנת מרזבים
  • עבודות איטום
  • טיפול בסגרגציה
  • שיפוץ פנים המבנה (לובי, חדר מדרגות)
  • חיפוי קירות חיצוניים
  • ועוד

היתרונות בעבודה אתנו

מקצועיות וניסיון

לחברת אד הוק יש ניסיון רב בתחום של שיקום ושיפוץ מבנים ישנים, ויכולה לספק לכם מעטפת שלמה של שירותים בסטנדרט הגבוה ביותר ותוך עמידה בכל תקני הבטיחות המחמירים.

ליווי מלא לאורך התהליך

חברת אד הוק תשמח ללוות אתכם לאורך הדרך ולספק לכם שירות מיטבי אשר יהפוך את השלבים השונים של התהליך להרבה יותר פשוטים. בנוסף, החברה מתחייבת לעמידה בלוחות זמנים, ולזמינות מלאה עבורכם.

עבודה עם ציוד מתקדם

כדי לבצע שיפוץ מקצועי יש לעבוד עם ציוד מתקדם וטכניקות עבודה מהשורה הראשונה. אד הוק עובדת עם ציוד מתקדם ואיכותי אשר יזרז את התהליך ויקטין את העלויות, תוך שמציע רמת גימור גבוהה במיוחד, ומינימום הפרעה לדיירים.

דברים שחשוב לדעת על שיפוץ מבנה ישן

שיפוץ מבנה ישן זהו הליך מורכב אשר כולל לא מעט שלבים. התהליך מתחיל בהשגת רוב של בעלי הדירות בבניין, לאחר מכן יש לפנות לקבלת היתרים, ולבסוף, יש להיערך לכל הנושא מבחינה כלכלית. חשוב לבחון את כל הפן הכלכלי מבחינת ההשקעה לדייר, מכיוון שכאשר מחלקים את העלויות בין כלל הדיירים, הן יהיו נמוכות יותר. עם זאת למרות ההשקעה הנדרשת, התוצאה תהיה בניין שנראה כמו חדש, והכי חשוב – בטיחותי הרבה יותר.

אינכם רוצים שהבניין בו אתם גרים יהווה סיכון לציבור ולדיירים, קל וחומר למשפחה שלכם. לכן שווה להשקיע בשיפוץ, שיקום ותחזוקה של מבנה ישן וכך להימנע ממצבים הרי גורל בעתיד. כמובן שתהליך השיפוץ מתבצע תחת ליווי הנדסי, ובסופו, הבניין יעמוד בכל תקני הבנייה והבטיחות החדשים ויציע לדייריו שפע של שקט נפשי.

מעוניינים לשפץ את הבניין הישן? פנו אלינו!

אנו באד הוק מתמחים בשיפוץ ושיקום מבנים, ועובדים עם הציוד המתקדם והחדיש ביותר, בכפוף לכל תקני הבטיחות המחמירים. בנוסף, אנו עובדים עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם, ועם חומרי העבודה האיכותיים והמובחרים ביותר שישנם, במטרה להציע לכם תוצאות ברמה הגבוהה ביותר, מכל הבחינות, מהאסתטית, דרך המבנית ועד הבטיחותית.

מכיוון שאנו מכבדים את הזמן שלכם, נעבוד על פי לוח זמנים מסודר, ונבחר בשיטות העבודה המתקדמות ביותר כדי שהתהליך יהיה כמה שיותר מהיר ויעיל, ושהעבודות לא יגלשו על פני תקופה ארוכה וסתם ימרחו למשך זמן רב.

כדי לצאת לדרך ולהתחיל את השיפוץ, כל שעליכם לעשות הוא פשוט ליצור אתנו קשר ולתאם פגישה, הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם על מנת לבדוק את הנכס ולבחון את מצבו, ובתום הפגישה יגיש לכם הצעת מחיר מסודרת. לחברת אד הוק יש שפע של ניסיון בתחום שיפוץ ושיקום מבנים, כך שנוכל להציע לכם מעטפת של פתרונות מקצועיים, תוך עמידה מלאה בכל התקנים המחמירים.

לתיאום פגישה בנוגע לשיפוץ מבנה ישן, מוזמנים ליצור אתנו קשר. נשמח להגיע לבדוק את המבנה ולספק לכם הצעת מחיר על שיפוץ!