קיימים סוגים שונים של שירותי ניקיון. אחד מהם הוא שירות ייחודי של ניקוי חלונות בגובה. שירות זה, שהפך למבוקש מאד לאחרונה, ובעיקר בשל בנייתם של בניינים גבוהים, הכוללים מספר רב של קומות, מציע מענה נקודתי וכולל צוות מקצועי של עובדים המבצעים את הניקוי עצמו. במרבית המקרים מדובר בניקוי חלונות של בניינים משרדים, בניינים המשרתים בעלי עסקים שונים ובתחומים רבים. במקרים אחרים, מדובר בבנייני מגורים גבוהים מאד, הנמצאים בעיקר בערים הגדולות. בניינים אלה נחשבים יוקרתיים והדיירים בהם מעוניינים לשמור על המראה היוקרתי והמיוחד שלהם. מה מציעים במסגרתם שירותים אלה ומה חשוב לבדוק לפני שבוחרים את החברה, המציעה אותם? התשובה, לפניכם.

מה כוללים שירותי ניקיון בגובה?

שירותי ניקוי חלונות בגובה הנם בגדר הזדמנות מצוינת לעלות לקומות גבוהות במיוחד, שלא ניתן להגיע אליהן באופן עצמאי וללא הציוד המתאים.

כשמדובר בבניינים גבוהים, וכמו בכל מבנה אחר, יש צורך לנקות את החלונות מדי פעם. הן בחלקם הפנימיים והן בחלקם החיצוניים. לכן, יש להיעזר בשירותיהן של חברות, המתמחות בניקוי חלונות בגובה. חברות אלו מעסיקות צוות מקצועי של עובדים, המתמחים בתחום ונעזר בטכניקות מיוחדות של ניקוי וכן במכשור וציוד מתקדם, המסייע לו בכך.

ניקוי החלונות יכול להיעשות במספר דרכים. אחת הדרכים הטובות ביותר, הינה באמצעות סנפלינג. צוות הניקיון נעזר בחבלי סנפלינג המיועדים לגישה לחלונות הבניין. מדובר בשיטת ניקיון נוחה מאד, המאפשרת גמישות רבה.

שיטה נוספת הינה באמצעות במות הרמה. באמצעות במות אלו, יכול הצוות לעלות אל הגובה הנדרש.

היתרונות שלנו

מקצועיות

צוות העובדים של אד הוק הינו צוות מקצועי ומיומן אשר עבר הכשרות רבות. באד הוק תקבלו התחייבות על לוז עבודה מוגדר ומאורגן

בטיחות ואיכות

חברת אד הוק מקפידה ואף מחמירה לעבוד בצורה הבטיחותית ביותר וגם האיכותית ביותר.

ציוד חדשני ומאובזר

אד הוק עובדת עם הציוד החדשני ביותר בשוק אשר מאובזר בטכנולוגיה העדכנית ביותר

לפני שפונים אל חברת הניקיון, חשוב לדעת!

אפשר למצוא כיום לא מעט חברות, המתמחות בתחום. במקביל, כאמור, ניתן לראות שקיימות מספר שיטות שונות לניקוי חלונות בגובה. ובכל זאת, כשפונים לחברה מסוימת, חשוב לבחון כמה נקודות מרכזיות, כדי לוודא שאכן מדובר בחברה המתאימה ואכן יתקבל השירות הנדרש. ראשית, יש לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים כדי לבצע עבודות ניקוי כאלו. שנית, חשוב לוודא ששיטות העבודה שלה בטוחות ועומדות בכל התקנים הנדרשים. יש לבדוק גם מיהו צוות העובדים ולוודא שאכן עבר את ההכשרה הנדרשת. מכיוון ששירותים אלה מוצעים בטווח רחב של מחירים, כדאי לפנות לכמה חברות שונות ולבדוק מהו המחיר הנדרש עבור השירות. מומלץ לפנות אך ורק לחברה בעלת ניסיון בתחום, חברה שמכירה היטב את שיטות העבודה, את הטכנולוגיות הקיימות ואת הציוד, שבו נעשה שימוש. מכיוון שמדובר בניקוי מסוג אחר, ניקוי שמצריך מיומנות ברמה גבוהה במיוחד, חשוב לוודא שאכן החברה שבה בוחרים עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים ומספקת את המענה המתאים ביותר.