בשנים האחרונות כאשר יותר ויותר בניינים נבנים הרבה מעל גובה פני המים, ואפילו מרקיעים לשחקים, ענף העבודות בגובה הפך למאוד פופולרי ומבוקש, כשהוא מציע יתרון מובהק: היכולת להגיע למקומות גבוהים ביעילות, מהירות וזריזות.

חברת אד הוק מספקת מעטפת שלמה של שירותי עבודה בגובה, אותם מבססת על ניסיון רב בתחום. החברה מקפידה לעבוד עם ציוד מקצועי ומתקדם, עם צוותים בעלי הכשרה מקיפה, עם החומרים האיכותיים ביותר שיש והכל – תוך הקפדה על מקצועיות, עמידה בזמנים, שמירה על בטיחות מרבית ועבודה עם כל האישורים, הרישיונות והביטוחים כדרוש.

עבודות גובה – מה חשיבותן?

עבודות גובה מתבצעות על המעטפת החיצונית של הבניין, בעזרתן ניתן לשמור עליו מפני נזקי מזג אוויר ופגעי טבע, בלאי שהצטבר, ליקויי בנייה, פגמים אסתטיים וכדומה. עבודות גובה מקצועיות יכולות לשמר ואף להעלות את ערכו של המבנה, לשמור על הדיירים מרוצים, למנוע נזילות ובעיות איטום, לשפר את האסתטיקה של הבניין ולהציע עוד יתרונות רבים נוספים.

אם בעבר עבודות שיקום, שיפוץ ושימור מעטפת המבנה דרשו הקמת פיגומים, עבודות גובה משנות את כללי המשחק, ומאפשרות לבצע פעולות שונות באופן נקודתי, יעיל ועם מינימום הפרעה לדיירים ולסביבה. העבודות מתבצעות על ידי סנפלינג באמצעות ציוד מתקדם וצוותים בעלי הכשרה, בשיטה נוחה אשר מקצרת את זמן העבודה והופכת אותה להרבה יותר חסכונית ויעילה.

היתרונות שלנו

עבודה עם ציוד מתקדם ומקצועי

אד הוק מפעילה ציוד סנפלינג מתקדם ונעזרת גם במנופים, בפיגומים תלויים ובבמות הרמה בעת הצורך. צוות העובדים שמתמחה בעבודות גובה יכול להגיע לכל פינה ולספק מענה מקצועי לכל צורך ומטרה.

עבודה עם צוותים בעלי הכשרה מתאימה

הצוותים של אד הוק מורכבים מאנשי מקצוע שעוברים הכשרות ויודעים כיצד להפעיל את הציוד בצורה מקצועית. כל העובדים בעלי תעודת עבודה בגובה מטעם משרד העבודה והם נבחרים בקפידה כדי להבטיח שירות מיטבי ורמת בטיחות גבוהה.

עבודה בכפוף לתקנים והוראות בטיחות

הבטיחות שלכם ושל העובדים חשובה לנו. באד הוק רוצים תמיד לוודא שכל עבודה תתנהל על הצד הטוב ביותר. לכן מתנהלים בכפוף לתקנים ועם כל האישורים, ציוד הבטיחות והביטוחים שדרושים.

סוגים שונים של עבודות בגובה

עבודות גובה הפכו למאוד חיוניות לאורך השנים, וכיום כמעט ואי אפשר בלעדיהן. הן נמצאות בבסיס של כל עבודת שיפוץ, שיקום, שימור ובניית מבנים והן מתאפשרות הודות לציוד מתקדם ואיכותי, כאשר סוג הציוד נבחר בהתאם לסוג העבודה, היקפה, תנאי השטח, נוחות הגישה ועוד.

בחברת אד הוק עובדים עם ציוד מתקדם ומקצועי הכולל סנפלינג, במות הרמה, מנופים ופיגומים, יחד אתו נוכל לעזור לכם בדרכים שונות ומגוונות, ולבצע את העבודות הבאות:

עבודות איטום בגובה

אנו מבצעים סוגים שונים של עבודות איטום למעטפת הבניין החיצונית כאשר לרשותנו ציוד סנפלינג מקצועי המאפשר להגיע לכל פינה ממש.

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה הוא שירות מאוד יעיל לבניינים גבוהים, בין אם מדובר בבניין מגורים ובין אם בבניין משרדים. באמצעות הציוד המתאים ניתן לשמור על החלונות מבריקים גם בקומות גבוהות.

איתור נזילות במצלמה תרמית

נזילות יכולות לגרום להמון מפגעים בבניין לכן חשוב לאתר אותן בזמן. באמצעות ציוד תרמי מתקדם ועם האפשרות להגיע גם לאזורים גבוהים ונסתרים, אד הוק תאתר נזילות ותבצע איטום בהתאם.

תיקון והתקנת מרזבים

מרזבים אוספים את הגשם מגג הבניין ובעזרתם ניתן למנוע ממי גשמים להצטבר ולעשות נזקים כאלו ואחרים עם הזמן. הצוות המקצועי של אד הוק ישמח להתקין ולתקן את המרזבים בבניין שלכם.

שיפוץ וצביעת בתים

עם הזמן והחשיפה לפגעי מזג האוויר הבניינים מתחילים לצבור בלאי, או שצצים ליקויים כאלו ואחרים. באמצעות עבודות גובה ניתן לשפץ, לצבוע ולשקם מבנים ישנים ולהחזיר עטרה ליושנה.

מדוע לבחור באד הוק?

אד הוק זו חברה מובילה ושחקנית ותיקה אשר מציעה את מיטב השירותים בתחום עבודות גובה. לכל אורך הדרך, החברה מקפידה על בטיחות מקסימלית, יעילות, מקצועיות ושירות מהשורה הראשונה, כך שלאורך השנים היתה שותפה לפרויקטים רבים של עבודות גובה וצברה אינספור לקוחות מרוצים שממליצים על שירותיה.

בכל עבודה, אד הוק מקפידה על איכות חסרת פשרות, מקצועיות נטו, בטיחות מרבית ועבודה עם הציוד החדשני, האיכותי והבטיחותי ביותר בשוק. רוצים לדעת איך אנו יכולים לעזור גם לכם? מוזמנים ליצור אתנו קשר לפרטים נוספים.

עבודה בגובה כוללת בתוכה, שיפוץ של בניינים, צביעה חיצונית, תיקונים, בניית גגות ועוד. עבודות כאלה מבוצעות על בניינים וגם בבתים פרטיים. המכנה המשותף הוא שיש צורך בכלי מסוים על מנת להגיע לגובה, בו נדרש לבצע את העבודה.

אמצעים לביצוע עבודות בגובה

במות הרמה ומנופים – כאשר, בעל המקצוע נדרש לבצע את העבודה, הוא יכול לעמוד על הבמה שיש במנוף או במידה ולא מדובר על מנוף שכולל בתוכו במת הרמה, אז אפשר להשתמש רק בבמת הרמה ייעודית. ברמת הרמה נחשבת לבטיחותית מאוד בהשוואה לעבודה על פיגומים למשל.
מעבר לכך, נוח יותר לעבוד איתה, שכן ניתן לקפל אותה מדי יום כך היא אינה מהווה הפרעה (שלא כמו מנוף אותו לא ניתן לקפל ולהזיז). הבעיה היא שלא תמיד ניתן להסתפק בבמת הרמה או במנוף עם במת הרמה. חלק מהעבודות דורשות דווקא שימוש בפיגומים.

פיגומים – אחד הדברים החשובים ביותר כאשר עובדים על פיגומים, קשור כמובן לשמירה על בטיחות המשתמשים בו. על כן, כאשר מקימים פיגומים, יש להתחשב בחוקים קפדניים ונוקשים כמו למשל, שהפיגום חייב להיות בנוי על קרקע יציבה, כל פיגום צריך לכלול שלושה מעקים ועוד.

סנפלינג – גלישה מגובה באמצעות שימוש בחבלים. כאשר העבודה מבוצעת, יש שימוש במערכת כפולה של חבלים. אותם חבלים מחוברים לעגינה הנדסית. מי שמבצע את העבודה, יושב על כיסא מיוחד, אליו מחובר גם הציוד.

סולם – אחד מבין הכלים הפופולאריים לביצוע עבודות בגובה. עם הסולם אי אפשר לבצע כל עבודה בגובה, שכן הוא מוגבל לגבהים מסוימים. גם כאשר עובדים עם סולם, יש לשמור על כללי הבטיחות.

סוגים של עבודות בגובה

יש כל מיני עבודות שיפוצים המבוצעות בגובה. אלו חלק מהן:

שיקום מבנים – מדובר על בניינים ישנים שיש בהם בעיות של נזילות, רטיבות וקורוזיה. במסגרת העבודה, המבנים נשטפים במים, לאחר מכן מיישמים עליהם חומר יסוד שיגן מפני קורוזיה.
בהמשך, נעשה שימוש בחומר מיוחד לשיקום ולאיטום. בגמר העבודה, צובעים את המבנה.

התקנת חיפויים וגגות – גג פנל מבודד ניתן להתקין במגוון מבנים בהם, בתים פרטיים, מבנים ניידים וגם מבנים הקשורים לתעשייה ומסחר. אגב, אם מדובר על התקנה של גג רעפים, העבודה תבוצע באמצעות בניית פיגומים בחלק הפנימי של המבנה.

עבודות צבע – על מנת לשפר את החזית של הבניין, יש לבצע צביעה. לפני הצביעה, יש לתקן סדקים וכמו כן להסיר את הצבע הישן. התיקונים ועבודת הצביעה, יבוצעו גם כן בגובה תוך שימוש באמצעים המתאימים.

מי יכול ומוסמך לבצע עבודות בגובה?

אך ורק בעלי מקצוע שיש ברשותם רישיון לעסוק בעבודות בגובה. אותם בעלי מקצוע, נדרשים לחדש את הרישיון מדי שנתיים. מלבד זאת, הם גם חייבים להגיע למפגשים של ריענון תקנות הבטיחות.
אם אתם צריכים לבצע עבודת שיפוצים בגובה, יש לבחור בחברה שיש עליה המלצות וכמו כן צוות מקצועי שיש לו הכשרות מתאימות.