מרזב הוא צינור ניקוז ייעודי אשר מטרתו היא לאסוף את מי הגשמים מגג הבניין ולנקז אותם מהמבנה אל הקרקע. באמצעות מרזבים, ניתן למנוע חדירה של מי גשמים אל תוך הבית וכך ליהנות משקט תעשייתי לאורך עונת החורף הגשומה. יחד עם זאת, כדי שמרזבים ימלאו את תפקידם בצורה טובה, עליהם להיות תקינים, קל וחומר מותקנים בצורה נכונה. באד הוק אנו מבצעים תיקון והתקנת מרזבים על ידי עבודה בגובה ושימוש בציוד סנפלינג איכותי ובכך יכולים להגיע לכל נקודה במבנה ולהציע לכם פתרונות יעילים, מקצועיים, מהירים וחסכוניים במיוחד.

אילו סוגי מרזבים ישנם?

כדי לספק את הפתרון הטוב ביותר, רצוי קודם כל להכיר את סוגי המרזבים שישנם. בשוק קיימים סוגים שונים של מרזבים, כל אחד מהם מתאים לצרכים ותנאי שטח שונים. גם השיטות להתקנה ותיקון מרזבים משתנות בהתאם. אלו סוגי המרזבים הקיימים:

  • מרזב פנימי – מרזב פנימי מותקן בתוך הקירות של הבית באופן אסתטי, תוך הסוואה מקסימלית של הצינור. מרזבים פנימיים מיוצרים לרוב מפלסטיק או מ- PVC ולעיתים משלבים אותם כבר בתוך יציקת הבטון. היתרונות של סוג זה ביחס לאחרים בא לידי ביטוי במראה האסתטי שלו, ובכך שהוא פנימי ולכן מוגן מפגעי מזג אוויר או מנזקי בעלי חיים. בגלל מיקומו בתוך הקיר, תיקון מרזב פנימי לא פעם מציב אתגר, ובכך טמון גם חסרונו.
  • מרזב חיצוני – המרזב החיצוני, כשמו, הוא צינור שמותקן מחוץ לבית בשיפוע, והוא אוסף את מי הגשמים ומזרים אותם לקרקע. תיקון מרזב חיצוני הרבה יותר פשוט, וזה גם יתרונו. חסרונותיו בכך שמותקן מחוץ לבית ולכן פגיע יותר לנזקים ולעיתים המראה שלו יהיה פחות אסתטי. כדי להפוך אותו לעמיד יותר, נעשה שימוש בחומרים עמידים וחזקים כמו אלומיניום, פח או PVC. סוג נוסף של מרזב חיצוני הוא מרזב קולטן אשר משמש לרוב בבתים פרטיים ולהם גגות רעפים. בשונה מהמרזב המשופע, כאן המרזב מקיף את כל הגג, ומגן על הקירות מפני חדירה של מים.

היתרונות שלנו

חיסכון בעלויות

משתמשים במצלמות טרמיות במידת הצורך, יודעים לדייק ולדקור את הבעיה באופן ספציפי וכך לחסוך עלויות משמעותיות ללקוח

בטיחות ועבודה לפי תקנים

אד הוק עובדת על פי תקנים מחמירים ועובדים ע"פ מפרטים ברורים ותקניים

נסיון ומקצועיות

לצוות המומחים של אד הוק נסיון רב שנים ויכולת מקצועית גבוהה כזו שמאפשרת גם החלפת מערכות ניקוז מים באופן מלא

כיצד נדע שיש בעיה במרזב?

לעיתים במהלך החורף יש נזילות ואנו עשויים לחשוב שקיימת בעיה באיטום, כאשר בפועל הבעיה שעמה מתמודדים היא בעיה במרזבים. מלבד נזילות מים, סימנים נוספים לבעיה במרזבים הם עובש בקירות הפנימיים או החיצוניים, לחות, כתמי מים, רטיבות תחת הריצוף ואפילו ריח רע בבית. במידה ואתם זקוקים לתיקון מרזב פנימי או חיצוני, אנו באד הוק נשמח לספק לכם פתרון מקצועי ויעיל, לאתר את מקור הבעיה ולבצע תיקון בהתאם.

מהן הסיבות לבעיות במרזבי?

איכותיים ככל שיהיו, לא פעם נתקל בתקלות במרזבים שלנו, כאשר בין התקלות הנפוצות ניתן למצוא:

  • התבלות – מרזבים נחשפים לכמויות גדולות של מים, במיוחד כאשר הם נמצאים בחוץ. לכן בשלב מסוים הם עשויים להתבלות או להינזק.
  • לכלוך – לכלוך שחודר למרזב יכול לחסום את זרימת המים, מה שיגרום לנזקים, סדקים ונזילות. לכן יש לנקות את המרזב מעפר, בוץ, עלים או כל פסולת אחרת שנסחפה לתוכו.
  • חלודה – כאשר המרזב ישן וחשוף לתנאי חוץ לאורך זמן הוא עלול לפתח חלודה. חלודה יכולה לגרום למרזב להיסדק ואפילו להתפורר.
  • נזק למרזב – מרזב שניזוק והתעקם כתוצאה מכך יתקשה להוביל את המים אל הקרקע וכתוצאה מכך עשויות להיגרם נזילות או הצפות.
  • התקנה לא טובה – יש סוגי מרזבים שונים וכל סוג דורש התקנה נכונה ותכנון מעמיק. מומלץ לוודא שהמרזב מותקן בשיפוע הנדרש לניקוז המים מהגג ובנקודות הזרימה של מי הגשמים.

תיקון והתקנת מרזבים

בין אם המרזב זקוק לתיקון ובין אם תרצו להתקין מרזב חדש, אנו באד הוק נוכל לספק לכם את הפתרון המתאים. החברה מתמחה בתיקון והתקנת מרזבים על ידי עבודה בגובה, כאשר שיטת העבודה נבחרת בהתאם לאופי המבנה ולסוג המרזב. החברה עובדת עם ציוד סנפלינג מתקדם ועם צוות בעל הכשרה וניסיון בעבודה בגובה ובתיקון והתקנת מרזבים. אנו נתקין ונתקן מרזבים בצורה מקצועית על מנת לוודא שהמים יזרמו כראוי, ותוך עמידה בכל נהלי הבטיחות הנדרשים בעת ביצוע עבודות בגובה, כדי לוודא שתהליך העבודה יהיה אופטימלי עם מינימום תקלות, ותוך הקפדה על כל התקנים הנדרשים.

לפרטים נוספים אודות שירות תיקון והתקנת מרזבים, צרו עמנו קשר, נשמח לעמוד לשירותכם!