שיפוץ חיצוני לבניין משותף לרבות בניינים ישנים

שיפוץ בניין חיצוני עשוי להיחשב לתהליך מעט מאיים אשר כולל המון הוצאות כספיות, כרוך בבירוקרטיה וגם עלול להימשך זמן רב. אולם כיום, באמצעות שיטות עבודה יעילות וטכנולוגיות מתקדמות, תהליך של שיפוץ בניינים ישנים אינו חייב להתנהל כך וניתן בהחלט לשפץ את הבניין בצורה מסודרת עם מינימום פגיעה באיכות חייהם של הדיירים וסביבת המחייה שלהם, ולהגיע לתוצאה אשר לא רק תשביע את רצונם של הדיירים אלא גם תשפר את איכות החיים שלהם ותעלה את ערך הנכסים במידה רבה.

כל הסיבות להשקיע בשיפוץ בניין

בין אם מדובר בביצוע שיפוץ חיצוני לבניין או בין אם מדובר בביצוע שיפוץ מעטפת בניין, כל פעולה שכזאת תזכה אתכם בהמון יתרונות. מלבד היתרונות הקוסמטיים המובנים מאליהם של שיפוץ מבנים כגון טיח לא אסתטי, צבע ועוד אשר קשורים לאסתטיקה ולנראות, ישנם יתרונות רבים אחרים וביניהם:

  • העלאת ערך הנכס – על פי ההערכות הקיימות, שיפוץ מעטפת הבניין מעלה את ערך הנכס ב- 7% עד 20% בנוסף למשתנים נוספים התורמים לכך.
  • חיזוק בטון וטייח רופף אשר ברוב המקרים מהווה סכנה מהותית עד כדי סכנת חיים לתושבי הבניין ולעוברי אורח.
  • פותר באופן גורף את בעיות האיטום של המבנה, לרוב מדובר בבניינים אשר דורשים שיפוץ כגון בניינים ישנים שלא טיפלו בחזיתות למעלה מ-15 שנים. חשוב לדעת כי מבנה זז במהלך השנים ולכן נוצרים סדקים בטיח ובבטון, ומים אשר מחלחלים דרכם יוצרים בעיות כגון רטיבות.
  • שיפור התחזוקה השוטפת – שיפוץ בניינים ישנים מוביל לחידוש המבנה על כלל התשתיות והמערכות השונות שבו כגון כבלים, מזגנים ועוד. כתוצאה מכך, פעולות התחזוקה השוטפות יהיו פשוטות יותר לביצוע וליישום. במקרים מסוימים הן אפילו יתמעטו כתוצאה מכך.

היתרונות שלנו

עמידה בהסכם ובתנאים

אד הוק מקפידה לסגור ולסכם את מחיר העבודה ללקוח מראש לאחר בדיקה מקיפה וקפדנית כך ש"אין הפתעות" ללקוח. ביצוע השיפוץ כפי שנקבע מראש יהיה מה שהלקוח רואה בסיום העבודה

נקיון ובטיחות

שיפוץ אינו אתר בניה. באד הוק אנו שומרים ומקפידים על רווחת הדיירים לאורך כל העבודה וכמובן לאחריה.

טיפול מלא בכל הליקויים

אד הוק בודקת ונותנת פיתרון לכלל הליקויים שנמצאים בבניין, לוקחת על עצמה אחריות לטיפול ב ה כ ל

חוק שיפוץ בניין משותף

שיפוץ מבנים ישנים הינו נושא מורכב ולכן לא מספיק לשכור קבלן שיפוץ בניינים ופשוט לצאת לדרך, אלא חשוב שהתהליך יתבצע באופן מסודר, קל וחומר שהוא יעמוד בדרישות החוק. על פי חוק שיפוץ בניין משותף ישנם מספר דברים שחשוב לבצע לפני שמתחילים בעבודת השיפוץ בפועל וביניהם:

  • שיפוץ בניין הסכמת דיירים: יש להשיג את הסכמת הדיירים לשיפוץ מאחר כי שיפוץ בניין חיצוני ישפיע על כל דיירי הבניין ולכן אם רוצים לעשות זאת, יש לכנס אסיפת דיירים על מנת להגיע להחלטה כוללת. מבחינת החוק, יש להגיע להסכמה של 50% מהדיירים על מנת להתחיל להניע את השיפוץ.
  • תמיד עדיף להיעזר בקבלן אשר נמצא ברשימת הקבלנים (קבלן רשום). קבלן עם מוניטין יקנה לכם שקט ואת הביטחון להיות רגועים ולדעת שפרויקט השיפוץ יסתיים על הצד הטוב ביותר. כמו כן חשוב שיהיה לכם ליווי מקצועי עד לגמר. חשוב לדעת- בעבודות מסוג זה אין מקום למשחקים מיותרים, לדיירים אין את הזמן והרצון להשקיע כסף נוסף ומיותר בעקבות התמודדות עם עזיבת קבלן / החלפת קבלן.

ראוי לציין כי במידה והבניין נמצא במצב רעוע ונחשב לבניין מסוכן לציבור, הרשות המקומית יכולה לחייב את הדיירים לשפצו.

כיצד לבחור קבלן שיפוץ בניינים?

ישנם מספר פרמטרים אשר יעזרו לכם להגיע לבחירה הנכונה ביותר של קבלן שיפוץ בניינים וביניהם: ניסיון, מקצועיות, התמחות, שיטת עבודה, המלצות, מחירים והתרשמות מעבודות דומות קודמות. הדבר הכחשוב ביותר הינו שהקבלן מופיע ברשימת הקבלנים, כלומר שהוא קבלן רשום.  לאחר שמצאתם קבלן אשר עונה על כל הדרישות שלכם ויכול לספק לכם את הפתרונות שאתם מחפשים, הקפידו לחתום איתו על חוזה מפורט שמתייחס לכל הנושאים החשובים בתחומי איכות העבודה, העסקת עובדים, עמידה בלוחות זמנים, פירוט מחירים ועלויות, ביטוח, פירוט שלבי העבודה, מועדי תשלום ועוד.

חברת אד הוק – מובילה בתחום חזיתות ושיפוץ בניין חיצוני

הקידמה הביאה להתפתחות בשיטות העבודה, בכלים ובחומרים המשמשים לצורך שיקום חזיתות ושיפוץ בניינים ישנים, כך שהחברה שאתם בוחרים יכולה להבטיח לכם תוצאה איכותית לזמן רב. אנחנו באד הוק משתמשים בפיגומים, פיגומים חשמליים, במות הרמה וסנפלינג, דבר המאפשר לנו לעבוד בגובה רב ולהגיע לכל מקום אשר נדרש לצורך ביצוע העבודה. שיטת העבודה שלנו מקצרת את זמן העבודה במידה רבה ומוזילה עבורכם את עלויות השיפוץ- וכל זאת כמעט ללא פגיעה בשגרה שלכם, באיכות החיים שלכם או בסביבת המבנה.

מדוע לבחור בנו?

לחברת אד הוק יש ניסיון עשיר בשיפוץ בניינים ישנים כאשר תהליך השיפוץ מתבצע במקצועיות ובכפוף לכל התקנים המחמירים. הביטוח שלנו הינו הטוב ביותר שקיים בשוק, וכל העובדים שלנו הינם בעלי תעודת עובד גובה / מנהלים מקצועיים לאחר שעברו הכשרה מקצועית. בנוסף, צוות העובדים שלנו נבחר בקפידה על מנת לספק לכם את המענה המקצועי האדיב והמתחשב ביותר לכל אורך הדרך. אנו משתמשים בציוד מקצועי ומתקדם והכל על מנת לספק לכם שירות מהיר, יעיל, מקצועי ומתקדם, וגם כדי להוזיל עלויות ולהימנע מפגיעה בשגרה ובאיכות החיים שלכם.

היתרונות של אד הוק

  • עמידה בהסכם ובתנאים: אד הוק מקפידה לסגור ולסכם את מחיר העבודה ללקוח מראש לאחר בדיקה מקיפה וקפדנית, כך ש"אין הפתעות" ללקוח. ביצוע השיפוץ יקרה בדיוק כפי שנקבע מראש והתוצאה שהלקוח רואה בסיום העבודה תהיה שווה בדיוק למה שהוא ציפה.
  • ניקיון ובטיחות: שיפוץ אינו אתר בניה. באד הוק אנו שומרים ומקפידים על רווחת הדיירים לאורך כל העבודה וכמובן גם לאחריה.
  • טיפול מלא בכל הליקויים: אד הוק בודקת ונותנת פתרון לכלל הליקויים שנמצאים בבניין ולוקחת על עצמה אחריות לטיפול בהכל.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על שיפוץ חיצוני? בשביל זה אנו כאן עם מגוון פתרונות עבורכם. צרו עמנו קשר בטלפון 052-8134861 ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את הפתרון הטוב והמקצועי ביותר.